Ik ben 12 jaar en heb mijn shetlander voor de kar staan. Hij waas nooit voor de kar geweest maar de vorige eigenaar zij van wel,maar nu heb ik de oude oude eigenaar gevonden van mijn shetlander Amber en di ezij dat ze nooit voor dekar heeft gestaan Wij dachten dus dat ze wel voor de kar had gestaan du sik heb haar in gespanne(wel onderbegelijdig hoor)en ben op gestap en ree zo weg Ik rij nu met een 2 wileg karetje om dat ze nog wel is wil gaan stil staan en dan achter uit wil lopen.dat is heel verveldent willen jullie mij tips geven? en ik wil graag mijn koetseers bewijs halen wand ik wil mij helemaal gaan richten op het mennen maar van af oe oud mag dat? ik heb het overal proberen te zoeken maar ik kan er niets over vinden! En ik wil graag een wedstrijd gaan doen met het Bixie mennen maar die zijn er niet hoe kan dat?
Is de pony eigenlijk wel van jou? Want in je topic staat 'dat je kleinste dochter er ook alles mee kan doen'. Het lijkt me een beetje raar dat jij al een dochter hebt
napie Ja we hadden haar te koop maar we hebben haar er weer of ge haalt omdat ze heel lief is en ik wil er mee gaan mennen
rhine ik ben nu eigelijk nog 11 maar bijna 12 tot je 13 de mag je bixie wedstrijd rijden wand er staat :van 6 t/m 12 wand ik rij ook nog gewoon bixie springen
hafjelinger ja het is mijn pony maar mijn moeder heeft het geschreven dus daarom
dennis Ja dat is wel jammer bij ons op de manege gaan ze missien wel een bixie men wedstrijd doen super!
rhine ik ben nu eigelijk nog 11 maar bijna 12 tot je 13 de mag je bixie wedstrijd rijden wand er staat :van 6 t/m 12 wand ik rij ook nog gewoon bixie springen