Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kim90 schreef:na even googlen zo meerdere webshops gevonden die ze hebben...
dit is er 1 van
http://www.hetgareel.nl/pages/page.aspx ... l&aid=8463
palousa_boy schreef:en de reden voor het gebruik van een stuk tuinslag ipv echt een buxton te gebruiken is dat het simpelweg veel goedkoper is, je kan het over bijna elke stang schuiven en er ook zo weer af te halen..
S_zanne schreef:Niet alleen omdat het goed koper is, maar ook omdat het veiliger is.
Mocht het paard met zijn bit ergens achter blijven haken (vraag me niet hoe) dan komt de tuinslang er van af.
Bij een buxton blijf je haken.![]()
(teminste, dat is de reden dat wij on ze buxton stangen er af halen en vervang voor tuinslang.
addy<3 schreef:Maar kan dat wel zo gauw los knappen dan? Ik zou het zelf liever met ander garen naaien, ijzer kan een stukje losgaan of wat dan ook en dat kan dan in de mond prikken. Lastig als je dat dan niet door hebt. Heb nog wel van dat pektouw liggen om in te vlechten, kan ik er ook wel voor gebruiken.
Denk dat ik dan eerst maar 1 kant vast naai. Als er dan wat gebeurd dan kan 1 kant los schieten en de andere kant zit dan nog gewoon vast.
Of kan ik beter beide kanten vast maken?