[AR] Menles zonder eigen paard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Menles zonder eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:35

Hoi,

Aangezien mijn vader op het idee is gekomen, Om met ons paard te gaan mennen. Leek het me leuk om een men les voor kerst te geven. Om te kijken of hij het ook echt leuk vind(hij heeft nog nooit gemend). Nu is ons eigen paard niet beleerd voor de kar(altans niet echt, Als draver is hij wel beleerd voor de baan. Maar geen idee in hoeverre hij dit kan enz.) Dus vandaar zoek ik een les met het paard (en tuig en menwagen) van de instructeur. Is dit ergens mogelijk?

Mijn vader kan wel paardrijden(4 jaar op een manege dus geen gevorderde ruiter). Maar met mennen geen ervaring.

Ben erg benieuwd of dit ergens kan, En wat het dan kost. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aangezien ik zelf ook niet thuis ben in de "men wereld"

Groetjes Nina

AnnemiekvM

Re: Menles zonder eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:36

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:40

AnnemiekvM schreef:
Op manege de Vier Hoeven in Leusden kan dat.
http://www.manegedevierhoeven.nl

Veel succes!

Dankje! Leusden is helaas wel een eindje weg. Dus ik wacht even af of er mogelijkheden dichter bij huis zijn. Anders is die manege zeker een optie

janien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:23

ik had toen ik ging mennen wel een pony maar ik wilde eerst zien of het iets voor mij was voordat ik een hoop geld uit ging geven voor betuigen. Ik heb les gehad van jack uit Middelbeers ( heeft ook papieren om les te geven ) hij heeft een pittige welsh cob waar hij les mee geeft. Middelbeers is denk ik ook aardig dichtbij voor jullie Ik heb bij hem uiteindelijk ook de volledige mencursus gedaan en mijn koetsiersbewijs gehaald. Ik heb inmiddels een hele jonge haflinger en hij helpt mij nu ook weer met inspannen
als je interesse hebt moet je maar even een berichtje sturen dan geef ik je zijn telefoon nummer

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:36

Bij ons is het ook mogelijk te mennen zonder eigen paard. www.sintels.nl

vivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:39

mensen die daarin les geven hebben toch zelf wel paarden die zijn beleerd?
desnoods betaal je iets meer om voor die spullen gebruik te maken.

groetjes

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:12

Ik heb ook leren mennen zonder paard van mezelf hoor, is vrij normaal. Bij manege rij je ook niet direct op je eigen paard immers ;)
Vond dit ook wel iets leuks om aan iemand cadeau te doen..
[EA-CO] EMS-Paardensport men arrangenmenten en meer! geen ervaring met hun maar ziet er goed uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:21

super! ik heb een aantal adressen gekregen! en ben even tarieven aan het bekijken. Maar ik denk dat het wel moet lukken. Er is veel meer aanbod dan ik had verwacht!

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:23

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 00:02

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 12:17

in de FAQ staan ook verschillende adressen!