[NH] Verschil tussen parellis spullen en van...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 16:06

jaja kinglover Tong uitsteken

prompter

Berichten: 11150
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:36

kinglover schreef:

dat vind ik dus ook he, ik hoop niet dat het mijn antwoorden waren waarmee je het afkatten bedoelde, als het wel zo was dan bedoel ik het dus niet zo ook al kan ik het soms wel zo geweldig neerzetten, hihi


Nee hoor, ik had jou helemaal niet in gedachten toen ik dit schreef, ik bedoelde het gewoon in het algemeen. Het paardenwereldje kan erg onverdraagzaam zijn, en om nou al om een bepaald merk spullen te gaan bekvechten? Het paard zal het worst wezen.... Haha!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:04

ja, okey ik snap hem, haha
maar wat ik niet snap, waarom mensen altijd moeten concureren tegen elkaar op het gebied van paarden,waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon in hun waard elaten met waar ze mee bezig zijn,
ok als ik zie dat iemand zijn paard onrespectvol behandeld zeg ik er wat van, maar anders ook echt niet, soms word je daar echt moe van,
kom je andere mensen met paarden tegen op een buitenrit en dan zeggen ze geeneens hoi terug, terwijl het toch gewoon 'collega's zijn?is ook zoiets raars,
zolang iets op een goede en veilige manier gebeurd vind ik echt dat mensen elkaar moeten respecteren!