Verjaardagscadeau voor menner

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

EliseLukas

Verjaardagscadeau voor menner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-10 19:54

Hoi allemaal,

Sinds kort hebben mijn vader en ik het mennen weer opgepakt (we menden eerst met mijn vorige paard maar dit ging niet meer. Nu ik een nieuw paard heb zijn we hem aan het beleren en heeft hij 1x voor de kar gestaan). Ik merk dat mijn vader het ontzettend leuk vindt en wil daarom een cadeautje voor zijn verjaardag kopen wat met mennen te maken heeft. We hebben al mooi tuig (dat is ook boven budget hoor) en een kar en zweep en hij heeft mooie handschoenen en een bokschort en een abonnement op de mensport dus dat valt allemaal af. Hij is ook lid van de bibliotheek dus een boek geven vind ik ook zonde.

Weten jullie waar ik hem blij mee kan maken? Ik kan zelf niets bedenken.. (behalve een warme, beetje normaal uitziende mennershoed/pet maar ik weet niet of dit bestaat en vind het ook weer niet echt een leuk cadeau).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Groetjes,

Elise

Pluttersput

Re: Verjaardagscadeau voor menner

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:56

Ik dacht idd ook aan een hoed, maar dat valt dus al af :')
Erm, lijkt mij dat jullie goed voorbereidt zijn. Misschien een lijst met een foto van je vader en het paard er in ofzo? Voor de koets?

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:58

Leuke thermoskan met onbreekbare mokken voor onderweg? Die heb je soms ook in een leuke rieten koffer verpakt...
Of een rieten mand/koffer met daarin wat noodgereedschap voor onderweg, hoevenkrabber, mes, halster en touw, wat gespen en haken om onderweg in geval van nood je tuig provisorisch te repareren)

Varekaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 20:02

een frontriem van Ukie voor een menhoofdstel?

En warme mennersjas, lekker gevoerd voor in de winter?

Als je aan de grens met België woont: tickets voor Jumping Mechelen? Heb je vaak behalve de GP Springen in het avondprogramma ook het gedeelte 4-span mennen met Boyd Excel, Ijsbrand Chardon enz. Heel erg leuk om te zien!

I am not especially talented. I'm just passionately curious
Instagram: @karinvh
Vinted: https://www.vinted.fr/member/25432564-karinvh84

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 20:40

Zo'n drankflesje voor in je binnenzak? Met dit koude weer heerlijk om tussendoor dmv een slok van binnen warm te worden ;)

[o]

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 20:55

Oeoeoeoeoe! Een goed mes! Menners horen natuurlijk altijd een goed mes bij zich te hebben, om eventueel tuig door te snijden. Dat misschien een idee?

EliseLukas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-10 21:08

@ Pluttersput: De hoed valt niet perse af hoor maar ik vind het zo moeilijk om voor hem te kopen want ik weet niet of hij het leuk vindt en zich er prettig bij voelt. Normaal draagt hij een pet dus ik dacht aan een pet met van dat bont erin maar ik weet niet of dat er is.

@ Oreo: Thermoskan is een goed idee maar volgens mij heeft hij die al...

@ Varekaj: Frontriem van Ukie ken ik niet :o , maar ik gok dat dat ook meer een kado voor mezelf is dan voor hem ;). Hij is wel heel erg zuinig op zijn tuig en volgens mij vindt hij het mooi zoals het nu is (ideal met zo'n frontriem met een soort ketting erin). Menjas is wel een erg goed idee maar ik denk dat dat een beetje duur wordt. En hij houdt niet zo van dagjes uit en helemaal niet van springen (hij vindt alleen het mennen leuk en houdt niet van 'al die drukte'). Het is zo'n vader die gewoon koopt wat hij nodig heeft en niet van rommel houdt waardoor je nooit een kado kunt verzinnen...

@ Sumic: hij is niet zo'n drinker. Behalve bier...

Sorry, ik (en mijn vader ook trouwens) ben een beetje lastig. Maar ik heb nu iig als backup een foto (die ik dan morgenochtend nog even snel moet gaan maken, dat wordt de 2e les dus de instructeur staat er dan ook op) en een bierpakket (met van die verschillende soorten). Hebben jullie me toch op goede ideeën gebracht! Maar als jullie nog iets weten wat echt fijn is voor tijdens het mennen dan hoor ik het graag!

PS: Pluttersput: heeft hij ook al pffff. Maar dat is ook wel omdat ik niet zonder een echt heel scherp mes op pad wil. Mijn vorige paard was nogal een wildebras en was altijd bang een keer in de sloot te belanden (vandaar dat we op een gegeven moment er maar gewoon mee gestopt zijn).

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:15

een pet met bond heb je wel hoor moet je even bij een jacht winkel kijken, jagers gebruiken deze heel vaak

www.Best4Paws.nl

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 21:48

warme menhandschoenen voor de winter
een bon voor een menles bij een goede instructeur
een warm en waterdicht bokschort
en mendeken voor het paard
niet alle menboeken zijn in de bieb te vinden, dus misschien een leuk boek over mennen?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 22:18

02-07-2015 mama van een prachtig prinsesje! <3 Opzoek naar een LennyLamb draagtrui maat XL!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten