Wat kost dat gemiddeld eigenlijk, en is hoe lang duurt zo iets, waar moet je allemaal op letten? Het gaat om een paard dat gereden word, en ook gewend is om te dressuren aan de hand, kent de longeercommando's ook goed. Dit is voor mij een compleet nieuwe ervaring, weet ook helemaal niet of ik dat wel wil doen, maar mocht het zo zijn dan wil ik graag al wat inzicht hebben.
Mijne is ook professioneel beleerd, heeft me 480 gekost (3 weken). Hoe lang het duurt hangt helemaal af van het dier.
ayas
Geplaatst: 21-11-10 21:41
Er worden bedragen per dag, per week en per maand gevraagd. Ook all-in prijzen (dus voor de hele training, maakt niet uit of het nu 3 weken of 6 weken is) kom je tegen.
Nouvel
Geplaatst: 21-11-10 22:28
ik ken 2 goede, professionele stallen waar ze 200,- per week rekenen, met stalling erbij dan natuurlijk...
Mijn tip: Janus Geerts in Gilze. Training en Menles
Wanneer je als menner nog niet zo ervaren bent, is het mogelijk om menles te nemen bij jouw thuis of je komt naar Gilze met je span. Het kan ook geregeld worden, als je zelf even wat minder tijd hebt, om je paard te laten trainen.
Wil je graag aangespannen rijden of leren rijden?
Bij hen heb je de gelegenheid om onder begeleiding te leren mennen met een daarvoor geschikt paard.
De lessen kunnen heel gevarieerd zijn bijvoorbeeld; een bosrit, vaardigheid of hindernis oefenen.
eefken
Geplaatst: 25-11-10 23:50
Ik heb ook 200 euro per week betaald; bij Gerard Leijten. Ben super tevreden!!!