Ik ben zelf vrijdagmorgen begonnen. Om 8.30 ben ik vertrokken en heb een vriend opgepikt om samen te gaan.
Even na 10.00 en kwamen we aan in Valkenburg bij v/d Heuvel.
Ze waren zeer gastvrij en we hebben op ons gemak rond gekeken. Vele autentieke koetsen waren te bewonderen.
Ook even een kijkje in de werkplaats genomen waar de nieuwe XL-wagen nog onder handen was. Ze kunnen daar toch wel een karretje in elkaar sleutelen.

Daarna op naar België. Daar heb ik even kunnen voelen wat een perfect stukje genaait leer is. Verder daar een aantal paarden zien staan van Riant. Wanneer die voor een pony-prijs te koop waren dan was er wel één deze kant uit gekomen. Ik heb het maar niet gevraagd.

Even na de middag zijn we weer in noordelijke richting vertrokken en na onderweg even een wegrestaurantje aangedaan te hebben waren we even na 14.00-en in de Branbanthallen. Eerst was het erg rustig maar in de loop van de dag werd het langzaam meer.
Veel vernieuwende wagens die mijn interesse trokken waren er niet echt. Ook waren er weinig shows die we gezien hebben.
Een aantal bekenden tegen gekomen waar we een leuk gesprek mee hadden. Verder een beetje met kunststof tuigen aan het vergelijken geweest. Ideal heeft net een zeer interessant nieuw kunststof tuig. Verder een paar aankoopjes gedaan. Toen het avondprogramma om 19.15 begon ben ik na 2 voorstellingen afgehaakt. Ik kom niet om ruiters op hun paardjes rond te zien hobbelen.

Op naar huis. Even op de bank hangen is dan ook nog wel prettig na een dag vol indrukken.
Op Tamara na eigenlijk geen bokkers gezien geloof ik.