@dabo: heb je misschien een foto van hoe het uitziet op een schetlander (incl. mentuig)? BedankT!
Nee het spijt me, dat heb ik dus niet... De persoon voor wie ik het dekentje gemaakt heb heeft nog geen foto ingestuurd, ik heb er wel om gevraagd, maar misschien is hij het wel vergeten..
@Dabo: zijn jou dekens van waterdichte stof is en is het ook nog gevoerd van binnen?En is t n deken voor alleen over de kont, net als een uitrijdeken? Want ik zoek eigenlijk voor over t hele lichaam en dan met gaten voor de leidselgaten.
Letty verkoop ze ook: http://www.letty.nl/nl/catalogus/36/accessoires Ik heb er ook nog eentje te koop, maar dat is maat Cob, wel waterdicht en admend, is er eentje van Bucas, ook via Letty gekocht. Zij laat die maken via Bucas, dus wellicht kan er dan ook wel een Shetmaat gemaakt worden voor je............anders even bellen voor meer info (goedkoop is het niet)
Ik heb toen de tijd een waterdichte met fleece gekocht voor de herft en wintermaanden en nog een vliegendeken voor de zomer. Ik ga eens heel diep graven waar ik die dekens gekocht heb, waren gewoon webwinkels.
(www.ponypret.comdie heben wel een paar, zal echt even hard na denken waat ik die van mij gekocht heb. )
SaraMika
Geplaatst: 17-11-10 09:20
Deze dit weekend bij paard en koets gekocht..
Waterdicht met fleece gevoerd van BR. (Pony meet 80 cm) dus wellicht zou je hem kunnen bestellen bij een ruitersportzaak die ook BR verkoopt. Ik was er 25 euro voor kwijt.