Hallo bokkers,Aankomende zondag is er een spectaculaire marathon in Nijeberkoop.Ik ben zeer benieuwd of er nog bokkers mee doen of komen kijken? Wie o wie?
Ik doe mee!! En dan ook nog wel 2xEerst bij mn vader achterop en dan zelf nog een keer rijden, beide met een enkelspan fjord
Ik had graag mee willen doen, maar die van mij staat niet meer op ijzers. Ik denk dat ik nog wel kom kijken
@Nilda; Wat leuk! Ik doe hetzelfde. Alleen start ik eerst met enkelspan pony en daarna achterop bij tandem. Neem aan dat wij concurrenten zijn zondag? [Edit] Zie het al, jij start als tweede! Spannend.
Ik wil alle deelnemers op de foto! Denk dat ik me opstel bij de waterhindernis, wel zo leuk dacht ik, hoewel ik er vast niet de enige ben, haha.
@muzefee:eh nee ik ben ook van de partij samen met m'n olympus camaratje je ziet me vast wel bij de water hindernis
@napie:opzich valt het wel mee,ik heb 2 jaar terug ook daar foto;s gemaakt,was prima kwaliteit maar heuvels enzo zijn ook mooi natuurlijk doen er nog bokkers mee trouwes met de marahton ?
Waar kan ik die heuvels vinden?In principe kan ik, zeker met het zonnig voorspelde weer, overal wel foto's maken.
Ik heb thuis een foto van mijn pony's in de waterbak. Vond hem zelf niet super (zoek de pony)Ik weet niet welke hindernisnummer de heuvels zijn dit jaar. Even daar navragen
Goedemorgen. De heuvels zijn er dit jaar niet bij, helaas! Ik zal richting stal. Mochten er nog mensen komen kijken: Ik ben startnummer 116 en start in het oranje!
Leuke foto's Muzefee! Bedankt. Was een erg mooie dag. Enkelspan ging wat minder, maar het tandem liep echt super!