we wilden gister Bo longeren met bijzet... we hadden hem niet zo strak, wel dat hij laag liep, zoals hij normaal aan de teugel hoort te lopen maar dan nog ietsje losser....
het was de eerste keer dat we hem aan de bijzet hadden, en hij liep in stap al vreselijk sloom... maar goed, toen probeerden we in draf en hij wilde dus echt niet!!
liep maar te dribbelen en staken, dus me zusje een tikje geven, toen werd hij onwijs boos en begon te trappen naar me zusje!! maar wat daarna gebeurde was helemaal erg... me zusje werd boos en gaf hem nog een tikkie aangezien hij haar trapte en hij begon ineens onwijs hoog te stijgeren!! hij stond helemaal recht overeind en daarna zakte hij door zijn benen en viel bijna maar kon zichzelf net opvangen en stond toen weer op de grond.
ik stond helemaal verbaast en was me dood geschrokken!! hij doet dat echt nooit, hij doet sowiezo echt nooit wat!! dus maar meteen de bijzet los en nog los wat rondjes gelopen toen liep ie weer helemaal normaal.
kan dat nou dat ze niet met bijzet KUNNEN lopen? want ik denk echt niet dat hij dit deed omdat hij het niet leuk vond.. dan was hij nooit zo ver gegaan...
dus waar kan dit aan gelegen hebben?
(in ieder geval weet ik dat ik het nooit meer doe!!