Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mammaslamma schreef:Mijn man rijd de wintercompetitie allemaal mee, en zeker de Marathon in Januari bij de Kroo, altijd erg leuk om te zien en te doen.
Ben alleen benieuwd of 16 Oktober doorgaat op Grol, er heerst daar momenteel droes, er is overleg gaande welke actie er ondernomen moet worden.
Fab_Love_Emm schreef:mammaslamma schreef:Mijn man rijd de wintercompetitie allemaal mee, en zeker de Marathon in Januari bij de Kroo, altijd erg leuk om te zien en te doen.
Ben alleen benieuwd of 16 Oktober doorgaat op Grol, er heerst daar momenteel droes, er is overleg gaande welke actie er ondernomen moet worden.
Hoi,
Ja hoe zit het nou met die droes?
er staan namelijk verzorgpaarden van mij op de wei, ik hoorde van iemand dat er al 20 paarden besmet zijn!!!!
groetjes.
mammaslamma schreef:De manege laat zich er niet echt over uit, kreeg weinig info toen ik er net was.
Maar er zijn er een flink aantal ziek, er is ook nog twijfel of er niet iets anders heerst, allemaal vaag dus...
mammaslamma schreef:Vanavond is er overleg, begreep ik net op de manege,zullen we eind vd week wel meer weten.
Zal wrs geprobeerd worden om de datum te veranderen/verlaten, een 20/40 bak is ook niet echt ideaal.
SunNDLM schreef:mammaslamma schreef:Vanavond is er overleg, begreep ik net op de manege,zullen we eind vd week wel meer weten.
Zal wrs geprobeerd worden om de datum te veranderen/verlaten, een 20/40 bak is ook niet echt ideaal.
huh, grol heeft nog een 20x60 bak, alleen de binnenbak om los te rijden is 20x40. als ik het me goed herinner...
Citaat:Het gaat er dus om, om een gelijksoortige accomodatie te vinden, een 20/40 bak is overal, dat werkt dus niet, je moet minstens een 20/60 of 30/80 hebben.
Beste is datum veranderen, maar dat is ook een geregel, maar dan kun je Grol aanhouden, hier is niets vergelijkbaars.....