[AR] Wintercompetitie zeeland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SunNDLM

Wintercompetitie zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 17:37

Hallo allemaal!
Ik wil jullie even op de hoogte brengen van de wintercompetitie mennen, een beetje laat maar de 1e en 3e wedstrijd werken toch al met een wachtlijst xD
De data zijn:
16 oktober ‘10 in Renesse, Manege Grol (wachtlijst)
30 oktober ‘10 in Heinkenszand, Stal Vermue (20x60 bak)
20 november ‘10 in Nw en St Joosland, Hippische Centrum de Kroo (wachtlijst)
12 februari ‘11 in Nw en St Joosland, Hippische Centrum de Kroo (30x60 bak)
alle wedstrijden worden 2 dressuurproeven en 1 vaardigsheidproef gereden.

8 januari `11 in Nw en St Joosland is er een indoor marathon

Groetjes!

Mirannda

Re: Wintercompetitie zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:50

nog een aanvulling :D

7 nov manege de eendracht vrouwepolder marathon
11 dec marathon bij de kroo nieuw en sintjoosland

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 07:37

Mijn man rijd de wintercompetitie allemaal mee, en zeker de Marathon in Januari bij de Kroo, altijd erg leuk om te zien en te doen.
Ben alleen benieuwd of 16 Oktober doorgaat op Grol, er heerst daar momenteel droes, er is overleg gaande welke actie er ondernomen moet worden.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:03

oei als er droes heerst dan is het idd beter om het niet door te laten gaan.

Ik rijd ook alle 4 de wedstrijden met 2 pony's. Heb er zin in!! Ook in de marathons trouwens.

Fab_Love_Emm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 13:20

mammaslamma schreef:
Mijn man rijd de wintercompetitie allemaal mee, en zeker de Marathon in Januari bij de Kroo, altijd erg leuk om te zien en te doen.
Ben alleen benieuwd of 16 Oktober doorgaat op Grol, er heerst daar momenteel droes, er is overleg gaande welke actie er ondernomen moet worden.

Hoi,

Ja hoe zit het nou met die droes?
er staan namelijk verzorgpaarden van mij op de wei, ik hoorde van iemand dat er al 20 paarden besmet zijn!!!!

groetjes.

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:17

Ik doe ze ook alle vier mee. :P Zag dat er zelfs al een wachtlijst is voor twee wedstrijden.
Pff op droes zit ik niet te wachten....maar het is nog geen 16 oktober. Ik neem aan dat de organisatie zich goed zal laten informeren.

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 18:40

Fab_Love_Emm schreef:
mammaslamma schreef:

Hoi,

Ja hoe zit het nou met die droes?
er staan namelijk verzorgpaarden van mij op de wei, ik hoorde van iemand dat er al 20 paarden besmet zijn!!!!

groetjes.

Als je meer wilt weten over de droes moet je even contact opnemen met de manege. Maar de organisatie kijkt of ze de wedstrijd kunnen verzetten of eventueel een andere accommodatie kunnen vinden. De wedstrijd moet zoiezo verreden worden omdat het een competitie is...

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:47

Vanavond is er overleg, begreep ik net op de manege,zullen we eind vd week wel meer weten.
Zal wrs geprobeerd worden om de datum te veranderen/verlaten, een 20/40 bak is ook niet echt ideaal.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:49

De manege laat zich er niet echt over uit, kreeg weinig info toen ik er net was.
Maar er zijn er een flink aantal ziek, er is ook nog twijfel of er niet iets anders heerst, allemaal vaag dus...

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:36

mammaslamma schreef:
De manege laat zich er niet echt over uit, kreeg weinig info toen ik er net was.
Maar er zijn er een flink aantal ziek, er is ook nog twijfel of er niet iets anders heerst, allemaal vaag dus...

Vervelend hoor zoiets. Wij zaten hier op Walcheren vorig jaar met die Rhino. Daar deden ook de meest rare verhalen de ronde over. Het werd steeds erger en er werden stallen genoemd die er achteraf helemaal niets mee te maken hadden. Het duurt ook altijd best lang voordat er met zekerheid gezegd kan worden wat de paarden precies onder de leden hebben. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt.

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 19:41

mammaslamma schreef:
Vanavond is er overleg, begreep ik net op de manege,zullen we eind vd week wel meer weten.
Zal wrs geprobeerd worden om de datum te veranderen/verlaten, een 20/40 bak is ook niet echt ideaal.

huh, grol heeft nog een 20x60 bak, alleen de binnenbak om los te rijden is 20x40. als ik het me goed herinner...

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:45

SunNDLM schreef:
mammaslamma schreef:

huh, grol heeft nog een 20x60 bak, alleen de binnenbak om los te rijden is 20x40. als ik het me goed herinner...

klopt! Er zijn twee bakken volgens mij. Een kleinere en een grote

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:01

Het gaat er dus om, om een gelijksoortige accomodatie te vinden, een 20/40 bak is overal, dat werkt dus niet, je moet minstens een 20/60 of 30/80 hebben.
Beste is datum veranderen, maar dat is ook een geregel, maar dan kun je Grol aanhouden, hier is niets vergelijkbaars.....

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 20:03

vraag me alleen wel af hoe je in de grote bak moet komen. ik moest door de stallen heen (ohz), helemaal bukken en met mijn help op sokken was dat echt een drama! :P ze wilde de bak ook niet in en uit omdat er een afstapje was. de jury zat echt zo te kijken van 'ho help, dat gaat wat worden!' hahaha!

Citaat:
Het gaat er dus om, om een gelijksoortige accomodatie te vinden, een 20/40 bak is overal, dat werkt dus niet, je moet minstens een 20/60 of 30/80 hebben.
Beste is datum veranderen, maar dat is ook een geregel, maar dan kun je Grol aanhouden, hier is niets vergelijkbaars.....

30x80? je bedoelt 30x60. 30x80 mag niet, alleen 40x80 maar dat is alleen gebruikelijk bij de SGMW. Maar je hebt toch de kroo en vermue..

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:21

De grote bak ga je in via buiten, dus geen probleem met bukken o.i.d.....
ik bedoelde i.i.d 30/60, maar er moet ook maar net plek zijn ergens anders, en ze willen net als de zomer competitie, verdelen over de eilanden, dus ook hier, en hier is alleen Grol.

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:25

In heinkenszand of bij de Kroo kom ik misschien kijken. :)

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 09:33

Wij rijden de wintercompetie ook mee :)
Wel goed voor Rap, beetje dressuur ipv alleen maar marathon ;)
Verder ben ik ook benieuwd wat er met de 16e gaat gebeuren dacht dat je n maand niet mocht rijden daar nadat het laatste geval ontdekt is.. Even afwachten allemaal

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 20:27

Wedstrijd is afgelast op Grol, kreeg net een mailtje, een andere locatie/datumn wordt gezocht.