Ik doe mee met Rivaldo enkelspan pony's.
Dit keer hopen wij wel mee te doen (in hoofddorp niet gestart wegens lekke band)
Inschrijven kan tot 20 september
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. zou je misschien ook een paar van mij willen maken
?

Eveline kan ik eindelijk je bonte pony stelen

mis kom ik je nog tegen
ga sowieso foto's maken van de aanspanningen die ik ken, en natuurlijk ook als mensen dat graag willen van hun aanspanning(en)
en dat spatte er ook wel van af. Vind het wel een applausje waard voor ieder paard (en zo ook Rivaldo) die er wel gewoon in reed zonder te twijfelen of ze dat nou wel echt wilde. Er waren ook paarden die zoiets van van nou nee, en vooral bij de keren daarop dat ze erin moesten springen
.. er zat geen gas meer in. Dit gaf hij al voor we begonnen met alles al aan dat het niet zijn beste dag was. Ach net zoals ik heb ik ook wel is mijn dagen niet, maar al met al heeft hij mij niet in de steek gelaten. Millanka schreef:Wie was degene die de geniale zin van 'zet nog maar een kop koffie, dit kan nog wel even duren' in de waterbak zei?![]()
Volgens mij hadden maar weinig paarden zin om echt te draven in de waterbak, laat staan galloperen.
Meer mensen wie's paard het erg zwaar hadden? (heb wat behoorlijk zwetende paarden voorbij zien komen en van wat mensen gehoort die vroegtijdig stopte)