[AR] lamoen maten pony van 135.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

lamoen maten pony van 135.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 14:48

De vraag is simpel, kan iemand me helpen aan de maten van een lamoen voor een pony met schofthoogte van 135 ?

De lengte en breedte aan de voor en achterkant, en wat is de hoogte bij de wagen vanaf de grond.

ik hoop dat iemand me helpen kan ! *D

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:36

hoi ik heb pony's van 128/130 ongeveer ik zou eens kunnen meten voor je maar weet niet of dit dan bij pony's van 135 past.dus ik wacht even af of jje nog antwoord krijgt van iemand met een pony van 135 anders meet ik wel even voor je
Marjo2009 schreef:
De vraag is simpel, kan iemand me helpen aan de maten van een lamoen voor een pony met schofthoogte van 135 ?

De lengte en breedte aan de voor en achterkant, en wat is de hoogte bij de wagen vanaf de grond.

ik hoop dat iemand me helpen kan ! *D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 07:01

Nou, als je het op wilt meten, graag, dan heb ik ongeveer een idee qua maat.
Kan ik een beetje inschatten of mijn lamoen ongeveer klopt. :))

Crista

Re: lamoen maten pony van 135.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 17:57

ik heb een pony van 1,35 voor een recreatiewagen staan. Kan het nu niet voor je opmeten maar als je wilt kan ik het wel morgen ff voor je opmeten. Voor foto van het "algehele plaatje" moet je even in mijn profiel kijken.....

Maar hoe de afmetingen bij mij zijn betekenen niet dat ze voor jou ook zo moeten zijn he!
Niet elke pony/wagen/lamoen is hetzelfde.....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-10 08:13

Crista schreef:
ik heb een pony van 1,35 voor een recreatiewagen staan. Kan het nu niet voor je opmeten maar als je wilt kan ik het wel morgen ff voor je opmeten. Voor foto van het "algehele plaatje" moet je even in mijn profiel kijken.....

Maar hoe de afmetingen bij mij zijn betekenen niet dat ze voor jou ook zo moeten zijn he!
Niet elke pony/wagen/lamoen is hetzelfde.....

Als je even wilt meten graag, dan heb ik een idee of mijn lamoen een beetje klopt , haha, ben zeer benieuwd, ik ben trouwens echt een fan van je paardje hoor, wat een knapperd is het toch !

zie trouwens geen foto van je paardje voor de wagen in je profiel ?? :7 :o oh, haha staan in een linkje stommmmmmmm !! haha gevonden