Het tuig zit allemaal op de goede plaats, dit is allemaal zo "vast gemaakt" Door een goede proffesionele menner.
Ik had pas der even "gelongeerd" met tuig erop en dan stil staan dat deed ze braaf etc, ook als ik er achter loop met het tuig erop doet ze het over het algemeen braaf alleen als ik stil ga staan en het te lang duurt gaat ze steigeren/achteruit lopen. maar naar dit een paar keer te hebben gedaan doet ze het braaf. Onder het zadel, buiten en met optuigen staat ze braaf stil alleen zodra de wagen erachter gaat begint ze dus dit gedrag te vertonen. Ook als we een tijdje gereden hebben voor de wagen en we zetten der stil staat ze braaf stil, alleen heeft ze soms dat ze naar een paar min weer gaat dribbelen.
De koets zou verder niet te zwaar moeten zijn, het is een marathon wagentje ik zou eens gaan vragen hoeveel kilo ongeveer en mari is een stevige new forest pony van 1.47
De rem loopt ook niet aan, en de wielen rollen makkelijk.
ook kunnen we tegenwoordig niet de weg op door dit gedrag(stel dat je voor een stoplicht dit gedrag krijgt) dus voor dat we in de bak gaan mennen wordt die helemaal gesleept en we zorgen altijd dat deze niet te zwaar is