Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tuihanti schreef:Het is inderdaad zo dat een koets in Duitsland verplicht, Tevens zijn reflectoren (twee ronde rode aan de achterzijde en minimaal 1 ronde witte aan de voorzijde.) verplicht. Ook een menbewijs (of ruiterbewijs voor ohz) is verplicht.
joytje_05 schreef:Tuihanti schreef:Het is inderdaad zo dat een koets in Duitsland verplicht, Tevens zijn reflectoren (twee ronde rode aan de achterzijde en minimaal 1 ronde witte aan de voorzijde.) verplicht. Ook een menbewijs (of ruiterbewijs voor ohz) is verplicht.
Maar mag ik ook met een sulky met of zonder rem de weg op? En als ik het goed begrijp mag ik alleen de weg op met een menbewijs.. Ik dacht dat dat net zo is als in Ned. dat je hoogstens in bepaalde gebieden niet mag mennen zonder menbewijs.
cherish schreef:Bij deze sulky kan je er zelf een rem los bijkopen en op monteren. zie link, is ook niet duur.
http://www.horseshopinternational.nl/product_info.php?cPath=67_100&products_id=377