[AR] Diesel voor de allereerste keer voor de sulky!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HeleneDas

Diesel voor de allereerste keer voor de sulky!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 22:20

Hallo!

Mn shettie is vandaag voor het eerst voor de sulky geweest, en wat was die lief <3 .
Het begon een beetje banketstaaf want met bit zat mn nieuwe hoofdstel ( had hem al 3 maandjes ofzo maar nog nooit gebruikt na het passen) dus helemaal niet goed en heel raar, dus daar had ik niks aan.
Toen maar een goed hoofdstel van degene die me ging helpen geleend, en hoop binnekort een nieuwe te kunnen kopen, was dus wel even een hele rare tegenvaller erg vreemd!
Daarna even een paar rondjes terwijl iemand hem vast had over het terrein gestapt , harstikke lief.
Voor onze stal heb je een weg fietspad en sloot en daarna een groot stuk gras met boompjes en dan de wei dus dat is ongeact sloot best veilig dus hebben we daar even gestapt en gedraaft terwijl degene die me helpt hem vast houd.
Ging helemaal goed ondertussen beetje door de bomen gesalomd.
Daarna zelfs los gestapt en gedraaft ook heel lief <3
Toen uitgestapt en we gaan morgen weer even aan de slag!

WAT BEN IK BLIJ EN TROTS!

Groetjes en ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achterlaat!

PS; Dit is wel voorbereid met oefenen met een band slepen en gewoon lange lijnen al 3 maanden lang, heb hem er dus niet ineens voor gezet, misschien morgen nog 1 foto , namelijk maar 1 gemaakt!

Nirvana_29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:27

Wat leuk zeg:) ben wel nieuwsgierig naar de foto..

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Diesel voor de allereerste keer voor de sulky!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:47

Het is niet de bedoeling elke dag een nieuw topic aan te maken over hetzelfde onderwerp, dat wordt een dubbel topic genoemd. Reacties mogen in dit topic, en hier kun je ook je update zetten: [AR] Morgen is het eindelijk zo ver!