[AR] NIEUW Sulky Pirouette, voor de Mini's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ronnie25

NIEUW Sulky Pirouette, voor de Mini's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 12:13

Hoihoi

Ik heb nu een sulky caveletti voor mijn mini. Maar nu zag ik deze sulky, en dit lijkt me ook wel wat. Wie heeft er zo een? Zou wel graag wat meningen willen horen over dit karretje.

Voor de mini's! Een luxe éénzitter: De Pirouette. Nu leverbaar met verstelbare boom

Sulky Pirouette® nieuwe sulky voor speciale markt!
Een gloednieuwe Sulky met de nieuwste features er op en eraan! Natuurlijk kent u de Sulky Cavalettie® en Oxer® al, maar een écht onderscheidende Sulky vindt u in de Sulky Pirouette®.
Om te beginnen is deze Sulky speciaal ontwikkeld voor miniatuurpaarden: Onze kleine vrienden waarop niet gereden wordt, maar die wél uitstekend geschikt zijn om een Sulky te trekken.
De Pirouette® heeft geïntegreerde wielen in de body waartussen de zitting geplaatst is. Dit geeft optimale rijeigenschappen voor miniatuurpaarden en kleine ponies.

De nieuwste features verwerkt
De sulky Pirouette® is standaard voorzien van vele nieuwe hebbedingen:

1. Een verstelbare boom, met verstelbare uiteinden en stophaakjes, maar ook in hoogte verstelbaar in 3 standen.
2. Luchtvering. De zitting is met 2 luchtveren uitgerust; een langere veerweg geeft een comfortabel gevoel voor zowel berijder als dier.
3. Een tuighouder, zoals die op de duurdere wagens zit; een mooi afgewerkte houder zodat uw tuig op de goede plek blijft.
4. Een vast zweephouder die net naast de zitting onder het handbereik zit.
5. Een verstelbare éénpersoonszitting die zowel naar voren als naar achteren precies in de gewenste stand gezet kan worden, voor zowel een goede balans (belangrijk!) als voor beenruimte voor groot en klein. Deze zitting geeft steun aan alle zijden door de ronde achterzijde.
6. Mooie Fly-over spatborden. De mooi looks heeft de Pirouette® van de fly-over spatborden. Deze spatborden beschermen u tegen water en modder, maar geeft de sulky ook een 'snelle' look.
7. Rubber spatmat. Standaard is de Pirouette® voorzien van een spatmat.
8. Remsysteem.

Afbeelding

Afbeelding

Bron: www.horseshopinternational.nl

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:07

Yep hier een zeer tevreden gebruiker. Men ermee met onze mini Simba, 86 cm. Het enige nadeel is dat je er maar met een persoon op kan zitten. Voor de rest men ik vooral over de weg, beetje over gras. Hij is steviger dan de sulky caveletti vind ik, denk dat je er ook goed mee door een bak kunt gaan.
Krijg vaak complimenten van mensen dat ze vinden dat het zo'n mooi karretje is :D

Keet

Re: NIEUW Sulky Pirouette, voor de Mini's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:39

Wat moet ik mij voorstellen bij:

3. Een tuighouder, zoals die op de duurdere wagens zit; een mooi afgewerkte houder zodat uw tuig op de goede plek blijft.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:42

Ziet er leuk uit, als ik een mini had zou ik zeker geïnteresseerd zijn. Maar heb je wel beenruimte?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:51

Citaat:

Ze bedoelen denk ik dat opzetje, hoe leg ik dat uit, net boven waar de zweng gemonteerd is. Is meer een leidselhouder :+

Beenruimte valt dus enorm mee omdat je het bankje echt goed kunt verstellen. Maar....je moet er geen uuuuren mee mennen ;)

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 15:17

VanHuisUit schreef:
Yep hier een zeer tevreden gebruiker. Men ermee met onze mini Simba, 86 cm. Het enige nadeel is dat je er maar met een persoon op kan zitten. Voor de rest men ik vooral over de weg, beetje over gras. Hij is steviger dan de sulky caveletti vind ik, denk dat je er ook goed mee door een bak kunt gaan.
Krijg vaak complimenten van mensen dat ze vinden dat het zo'n mooi karretje is :D

Klikt goed, heb je misschien een foto met je shet ervoor? :)

En er zit ook een rem op toch? Ja je kan er idd wel maar met 1 persoon op. Maar mijn shetje vind 2 personen al zwaarder merk ik in het zand dus ik men toch altijd alleen :)

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 15:22

Die ziet er zo vanaf het plaatje goed uit!

Ik heb zelf voor mijn mini een 4 wielige wagen maar zoek eigenlijk niet iets waar mij hij goed door de bak zou kunnen...

Wat is de prijs van deze wagen? Zijn ze er ook nog in andere kleuren?

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 15:25

Prijs €595,00

Of ze in andere kleuren zijn geen iedee. Ik wil ook geen rode :P

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 15:27

Ronnie25 schreef:
Prijs €595,00

Of ze in andere kleuren zijn geen iedee. Ik wil ook geen rode :P

Zit net te googlen ja, dat vind ik nog al aardig wat geld, voor "zomaar erbij"

Toch mijn vader is lief aan kijken of hij een sulky wil bouwen O:) (heeft mijn 4 wielig wagentje ook gemaakt)