hoi hoi nou ik heb een vraagje ik rij zelf al een hele poos aangespannen en nu op mijn nieuwe stal worden er minie,s gefokt er word niet mee gereden omdat ze te klein zijn maar ik zou ze graag beleren zodat de eigenaar ook lekker aangespannen kan gaan rijden en de eigenaar heb tuigjes liggen en nu wil ik een karretje laten maken voor de kleintjes en ben dus op zoek naar foto,s van zulke karretjes dus wie kan mij helpen ik koop geen andere omdat ik iemand heb die echt heel handig is en dit een leuk project vind nou hoop snel op reacties
Biancacoo
Geplaatst: 17-06-10 11:31
De hca sulky in fijn voor kleintjes , als je even de zoekfunctie gebruikt komen er vast foto's te voorschijn denk ik !
wat ook te lezen is waarom reageer je zo ? net wel afgeven in een ander topik en nu ben je er ineens weer laat me gewoon me ding doen op bokt net als iedereen dat maakt het veel gezelligger maar er kan een slotje op heb al contact met iemand die me graag verder wil helpen
Ik men fanatiek met mijn minimerrie vandaar dat ik op het tabblad algemeen lees en kwam jouw topic tegen. Zie nu pas dat jij degene bent die net zeer ongepast een huiskamertopic binnen kwam denderen met offtopic informatie