vaak zitten de leidselsleutels met schroefdraad in je schoftje gedraaid. dan zou je met een tangetje het over gebleven stuk er uit kunnen draaien, een nieuwe leidselsleutel halen, en deze er in draaien.
Alleen als ik jou foto bekijk vraag ik me af of deze er ingeschroefd zit, je zou kunnen kijken.. Em amderes moet je inderdaad naar de tuigenmaker
Oeh, dat ziet er niet lekker uit. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen zeg? Wat me wel opvalt is dat hij echt bij de stiksels zit; best apart, meestal zitten ze juist in het midden van die reep leer, dat is veel steviger.
Meestal kun je ze er idd zo in- en uitdraaien omdat er schroefdraad aan zit; je zou het igg kunnen proberen met een (nijp)tang, vastpakken en dan draaien. Als dat niet lukt kun je altijd nog naar de zadelmaker.
Wel heel raar dat dat zo afgebroken is.
willemke
Geplaatst: 31-05-10 22:00
Gedag,
Met een ijzerzaag een nette snede in de kop zagen en vervolgens met een goed passende schroevedraaier het restant er uit draaien.
Succes met het klusje.
Willem
JudithO
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-10 07:52
Allemaal bedankt voor de reacties, ik ga hem denk ik toch maar even wegbrengen. Ik heb ook geen idee hoe hij op deze manier afgebroken is, we waren gewoon aan het sleeën en ineens vloog hij eraf... Ik heb hem wel tweedehands, dus heb geen idee wat er verder mee gebeurt is.