Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marjo2009 schreef:Wagentje, zou ik als ik jou was gewoon uitkijken op marktplaats ofzo, daar staan af en toe heel voordelig mooie wagentjes op, het moet wel veilig zijn en sterk en niet te zwaar, zelf maken is heel moeilijk.
Beleren kun je zelf doen maar idd wel met hulp van iemand die er verstand van heeft, dus laten wennen aan het tuig, en dan het paardje leren wat de bedoeling is van het sturen, en dan bandje slepen en daarna voor de wagen.
Kost wat tijd, maar is wel heeel leuk om te doen.
Hoe oud is je paardje ?
Jelleee schreef:Het klinkt alsof je geen enkel idee hebt waarover je praat, je wilt leren hoe je een pony beleerd van achter je computer?![]()
Haal er iemand bij met verstand van het africhten en ga zelf alsjeblieft niet lopen klooien met zelfgemaakte wagens (die kunnen goed zijn hoor, als iemand hem bouwt die er verstand van heeft, maar ik heb nu niet echt het idee dat dat hier het geval is) en zelf een pony beleren.
capopjekop schreef:Ment die persoon al lang? Heeft ze verder nog ervaring met het beleren? Ik zou persoonlijk liever hulp hebben van iemand die veel ervaring heeft. Ik heb Grietje ook beleerd, met een ervaren menner. Als ik Hans straks voor de wagen zetten dan vraag ik zeker weer hulp, want een pony beleren maakt je nog geen ervaren beleerder.