Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
megahaf schreef:Mennen is niet veiliger dan gewoon rijden. Door de breedte van de koets (welk model of type het ook mag zijn) kan je niet op de meeste, rustige landweggetjes. Je zal dus hoofdzakelijk op de gewone straten moeten rijden, in het verkeer.
Sorry hoor megahaf, maar hoe kom je hierbij? Mijn vriend en ik hebben een gewone recreatiewagen, maar we rijden daarmee zowel in de stad als op rustige landweggetjes en zelfs bospaadjes!
Maar doordat ik niet op het paard zit schrik ik veel minder snel van onverwacht gedrag van m'n paard en daardoor schrikt m'n paard minder snel van mij. Dat maakt 't waarschijnlijk ook echt een stukje veiliger.

Sorry hoor megahaf, maar hoe kom je hierbij? Mijn vriend en ik hebben een gewone recreatiewagen, maar we rijden daarmee zowel in de stad als op rustige landweggetjes en zelfs bospaadjes!
[/quote]
stijnDC schreef:hoi allemaal,
Moest het zo ver komen: Zijn er bepaalde oefeningen die ik met hem kan doen om het trekken weer op te pakken?
En om al zijn kennis weer op te frissen,
Stijn
. Waar mijn pony bv van schrok was de wind door een tarweveld, het geluid dat het maakte. Dus ik deed mijn zweep uitsteken in zo'n veld en dan lekker veel lawaai maken. Of onder het zadel over de kermis heen