[AR] meelezer wil zich even voorstellen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

piggeljay

meelezer wil zich even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 18:43

hallo
ik wil me even voorstellen, ik lees al ruim 2 maanden mee en heb al een hele hoop adviesen en tips gelezen waar ik geen idee van had maar wel wat van kon leren.

ik ben dus piggeljay en woon in friesland.
sinds 2 maanden heb ik een 4 jarige shetlander van 80 cm, die we aan het beleren zijn voor 'n kar.
het is de bedoeling dat ik daar mee ga rijden ;)
tot nu toe gaat alles voorspoedig en is het beestje erg leergierig dus na 2 weken longeren is ze maandag voor de kar gezet en ze accepteerde het volledig dat het de bedoeling was om te trekken.
ik heb er iemand voor gevraagd die er ervaren mee is en die rijdt haar nog even verder om alles goed bevestigd te krijgen bij haar. ( dat was het eerste advies dat ik las in dit topic )
ik heb geen plannen om mee te doen aan wedstrijden oid maar gewoon voor de lol af en toe eens even een ritje over de weg en naar het bos misschien.
wat ik verder doe.... ik heb een training / pension stal voor westernpaarden, en we geven trainingen met het drijven van vee.
we hebben dus ook een rose stieren mesterij en deze stiertjes worden dan gebruikt voor de trainingen ( krijgen de stiertjes in iedergeval ook wat beweging :D )
nou dat is het ongeveer wel, dan weten jullie tenminsten dat er een meelezer is

JoyCiej007

Re: meelezer wil zich even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:38

watch out; big brother is watching you :+

Haha nee leuk, nou welkom op AR dan maar he?
Vee drijven; lijkt me super om te doen, vind het ook altijd erg mooi om te zien, zowiezo spreekt het hele westerngebeuren me wel aan.

Leuk dat je inmiddels zelf ook bezig bent met het mennen, zo te horen gaat alles voorspoedig en kun je straks lekker met je shet aangespannen op pad. Veel plezier en succes gewenst alvast, maar pas op, wie eenmaal aan het mennen slaat........

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 20:35

Welkom!! En precies zo als Joyciej zegt: als je eenmaal ment... ;)

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:33

Welkom! :)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 21:44

Slotje op verzoek.
En omdat dit eigenlijk niet thuishoort op AR.