Weet iemand hier waar ik die NH boeken kan kopen?
Kan dat gewoon in een boekenwinkel, of bij de divoza ofzo, of moet ik ze ergens bestellen??
thnx!
Jasmine
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ik ben eerst zelf begonnen met Parelli, de 7 games, met succes en waar hij nog niet klaar was, deden we rustig aan...
terwijl Parelli weer zegt dat je de hulpen af moet bouwen en niet continu blijft geven, alleen druk tot nodig en dan eraf als het ware...
echter gebruik ik NH alleen op de grond en niet op het paard, maar wat niet is kan nog komen denk ik dan maar 
ik moet zo namelijk naar me pony
Maar ik heb sind een paar weken leven 1 basispakket en ik weet nu echt heel veel meer en heb er heel veel zin in om er mee te beginnen.Dat is echt een goed begin ik baal er best van dat ik hem niet eerder had gekocht.Wel duur maar zeker de moeite waard.Er zitten twee videobanden met 1 de 7 games en the 6 keys to succes.Pocket boekjes en een theorie boek ook een tape.Echt heel boeiend en je leert er heel veel van.Dat heb ik volgens mij al 3 keer gezegd haha nou heel veel succes en ''keep it natural'' (altijd al willen zeggen
)p.s. ik heb het pakket samen met andere gekocht scheelt je veel geld en boekjes en tapes gekopieerd net zo goed.