[AR] Fjord beleren voor de kar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lein82

Fjord beleren voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 22:35

Hallo, ik heb een fjordenmerrie van 13 jaar, die momenteel alleen onder de man (lees vrouw :D ) gereden wordt. Nu wil ik haar graag voor de kar hebben zodat ook mijn gezin kan genieten van mijn hobby.

Ik vraag me alleen af wat het kost om haar te laten beleren , ofwel aan huis ofwel op locatie. Ik wil namelijk niet zelf aan gaan modderen, en dan de boel verpesten. Ik ga uiteraard op menles (heb vroeger wel gemend hoor, maar ben nooit op les geweest) en de kosten voor kar en tuig laat ik dan ook even buiten beschouwing.

Bij ons in de buurt zit Christiaan Provoost, maar ik kan geen informatie vinden over het beleren wat hij doet en ook geen telefoonnummer.

Wie oh wie heeft er meer informatie voor mij?

marieke67

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 22:58

Hoi Lein,
Ik heb zelf allebei mijn fjorden ook door Christiaan laten beleren en ben erg tevreden. Het is natuurlijk helemaal afhankelijk hoe braaf jouw fjord is en hoe koelbloedig in het verkeer hoeveel het gaat kosten. Mijn eerste fjord is er drie of vier keer geweest en daarna hebben wij koetsiersbewijs gedaan. Ik les nog steeds zeer regelmatig. We beginnen volgende week met het span... :D .Voor meer info bp maar even!