Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marsyl schreef:Ik bedoel, ga zelf maar een een half uur lang met een extreem holle rug lopen..Dat is niet fijn hoor, dat zweer ik je!
Wat vinden jullie?
marsyl schreef:Als je hackney's achter de koets ziet hè..Dan moeten ze met hun hoofd hoog en dus een holle rug.. Ik denk dat als ze zo moeten lopen, dat slecht is voor de rug?!
Ik bedoel, ga zelf maar een een half uur lang met een extreem holle rug lopen..Dat is niet fijn hoor, dat zweer ik je!
Wat vinden jullie?
marsyl schreef:Als je hackney's achter de koets ziet hè..Dan moeten ze met hun hoofd hoog en dus een holle rug.. Ik denk dat als ze zo moeten lopen, dat slecht is voor de rug?!
Ik bedoel, ga zelf maar een een half uur lang met een extreem holle rug lopen..Dat is niet fijn hoor, dat zweer ik je!
Wat vinden jullie?
sjeik schreef:Zo worden ze thuis niet getraind, het is alleen maar dat moment in de showring. Opzetje eraan en kop bij jezus op schoot. En hoelang lopen ze een showtje, hooguit een kwartier?
Ik zou hem ook voor de kar zetten en er niet achter want dat wil niet rijden. De meeste paarden kun je wel leren trekken. Duwen snappen ze wat minder