We hebben de afgelopen dagen met onze Freiberger Leo ge "horseboardt"; snowboarden en mennen tegelijk! Filmpje op youtube gezet; TV Gelderland is geweest om te filmen, wordt vanavond uitgezonden, De Gelderlander heeft foto's gemaakt en stond vanochtend op de voorpagina Achterhoek, het staat op horses.nl, Hart van Nederland wil deze week langs komen als het weer gaat sneeuwen en diverse paardenbladen willen deze week ook nog foto's komen maken.
Op internet zijn wel veel filmpjes te vinden waarbij er een ruiter op het paard zit en er iemand achter hangt, maar niet iemand die zelf ment en snowboardt.
Gaaf hoor! hihi en jou commentaar ook, als ie valt krijg ik van jou een nieuw paard! volgende filmpje valt je man(?) krijg je daar nu ook een nieuwe voor?hihi
Hou je ons op de hoogte van waar jullie allemaal inkomen met fotos!!
Het is inderdaad niet nieuw, wij hebben het een paar jaar ook al gedaan met een show Het kan trouwens ook prima in een vlakke binnenbak met houtsnippers haha, maar dan moet je niet bang zijn dat je board naar de filistijnen gaat
Chris01
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-09 17:19
Albert schreef:
Ook helemaal super!!! Dat hadden we nog niet gezien, maar.. het is niet met een snowboard, maar met ski's
Wat betreft mijn commentaar op het filmpje, mijn Leo is natuurlijk onvervangbaar!!!!!