Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
liberty schreef:Ik ga het ook doen, tijdens de instructieweek in Ermelo, dat word nog ff leren dusDan heb ik 14 juni examen
brechje schreef:Gefeliciteerd! Ik ben zaterdag aan de beurt! Hoop dat het gaat lukken, want heb door omstandigheden dus eigenlijk bijna niet op de bok gezeten!
Maar ach we zien wel!
Citaat:Gefeliciteerd, Ik heb het een aantal weken terug gehaald !!! En het viel mij nog tegen hoeveel mensen er op 1 van de 2 onderdelen toch nog zakte.. Was dat bij jullie ook zo ??
Daarna kiepte de kar gelukkig weer terug maar toen vloog ze recht op de bak deur af en sprong er over, naar het schijnt met kar en al (over dit onderdeel ben ik niet helemaal zeker omdat de verhalen verschillen en ik er zelf niet bij was). Maar iig kwam ze met de kar de bak uit en rende zo in volle galop naar haar stal terug (een dorp verderop). De instructeur en een andere menner vlogen er met auto en fiets achteraan en de man die fietste wist achterop de kar te springen en vanaf de evenaar ofzo de leidsels van de rug van t paard te pakken...Branca schreef:Ik heb de theorielessen nu gehad en krijgen over een week de praktijk.
Hoe ziet het theorie gedeelte eruit op examen? En wat wordt er van je verlangd tijdens examen-rit?
Nog tips?