[AR] kan dit tuig iets zijn? wie heeft ervaring met dit tuig?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rockie

kan dit tuig iets zijn? wie heeft ervaring met dit tuig?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 10:47

JoyCiej007

Re: kan dit tuig iets zijn? wie heeft ervaring met dit tuig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:19

Ik vind het eerste tuig er op de foto nogal stijf en stug uit zien, en niet erg stevig zoals in de advertentie wel word gezegd. Verder vind ik de kleurcombinatie echt verschrikkelijk, maargoed dat is persoonlijk.

Heb zelf geen ervaring met dit tuig, maar ik vind als je tuig gaat kopen dat je het dan eigenlijk in het echt moet kunnen zien en vooral voelen.... ;)

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:53

Tja, ik weet niet. Ziet er wel mooi uit. Maar ik zou een tuig kopen bij de zadelmaker, ivm garantie en evt. aanpassingen.

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:35

Heb het met iets meer oranjeachtig onderlegt, heb ook de delen wat de pony het meest raakt van leer, rest is van nylon. Ook de uiteinde van de borst is hetzelfde, maar dat houdt niet in dat dit met elkaar te vergelijken is.
Net als Joyciej vind ik dat je het moet kunnen zien en vooral voelen. Vind het er ook stug uitzien, maar met vaak onderhouden zal dit wel iets beter kunnen worden.

Tuig kopen bij de zadelmaker ivm garantie en aanpassingen vind ik onzin, garantie kun je ook bij iedere andere verkoper navragen. Aanpassingen kun je bij iedere tuigenmaker laten doen, misschien kun je het nog wel zelf doen. Vaak is het wel handig dat je er een tuigenmaker bij hebt als je het gaat passen, dan weet hij precies wáár hij het moet veranderen.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:28

Hier een slotje, het is niet de bedoeling Marktplaats advertenties te bespreken.