Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juval schreef:ik had een koetsiersbewijs, maar heb het laten verlopen omdat ik de laatste jaren toch niet meer mende, best dom eigenlijk. Ik vond het wel altijd heel leuk om te doen. Ik heb het examen zo'n 10 jaar geleden gedaan en toen vond ik het niet moeilijk. Ik moest mijn eigen pony optuigen, waar ik ook het examen mee heb gereden.
Weet iemand trouwens hoe het werkt als het bewijs is verlopen? zou ik dan opnieuw examen moeten doen als ik weer ga mennen?
gr
Tessebes"]
[quote="juval schreef:ik had een koetsiersbewijs, maar heb het laten verlopen omdat ik de laatste jaren toch niet meer mende, best dom eigenlijk. Ik vond het wel altijd heel leuk om te doen. Ik heb het examen zo'n 10 jaar geleden gedaan en toen vond ik het niet moeilijk. Ik moest mijn eigen pony optuigen, waar ik ook het examen mee heb gereden.
Weet iemand trouwens hoe het werkt als het bewijs is verlopen? zou ik dan opnieuw examen moeten doen als ik weer ga mennen?
gr
Pjelk schreef:Bedankt voor de de tips! Ik vroeg me trouwens nog iets af; hoe ging datr eigenlijk met op en aftuigen? Deed je het paardje waarmee je ook mennen ging en tuigde je die op en af of moest je alleen een van de twee doen en met andermans paard?
juval"]
[quote="Tessebes"][quote="juval schreef:ik had een koetsiersbewijs, maar heb het laten verlopen omdat ik de laatste jaren toch niet meer mende, best dom eigenlijk. Ik vond het wel altijd heel leuk om te doen. Ik heb het examen zo'n 10 jaar geleden gedaan en toen vond ik het niet moeilijk. Ik moest mijn eigen pony optuigen, waar ik ook het examen mee heb gereden.
gr