Vandaag eindelijk eens kans gezien om ons nieuwe tuig uit te proberen, wat een toestand om alles weer goed op maat te krijgen als het nog zo nieuw is en net even anders dan ons andere tuig...
Uiteindelijk wel alles redelijk pas gekregen, maar ik was toch niet geheel tevreden en had nog zo mijn twijfels...
Vooral over het borsttuig, dit tuig heeft een anatomisch gevormde borst en dat is voor het eerst dat met zoiets aan de slag moet, en ik kwam er niet helemaal uit hoe die nu moet zitten en of 'ie nu goed zit...
Voor mijn gevoel zit 'ie te laag, drukt 'ie teveel op de schouder en dat lijkt me niet prettig.
Maar er zitten geen gaatjes meer, dus ik moet bij gaan prikken om 'm omhoog te doen, dus voordat ik daaraan begin graag eerst even de meningen van de mensen die ervaring met deze borsttuigen hebben...

foto's zijn slecht en na de eerste paar was de batterij leeg, maar voor het idee...
hij zit nu dus zo op het hoogste gat:

edit: schoftje moet volgende keer ook een stukje naar achteren (had niet helemaal prettig gelegen) en de broek was ik ook nog niet onverdeeld tevreden over...