[AR] Clever marathonwagentje voor beginners

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

Clever marathonwagentje voor beginners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 21:14

Ik ben sinds een paar maanden, met een vriendin die erg veel ervaring heeft met het mennen, met mijn haflinger in zowel enkel- als dubbelspan aan het mennen. Mijn pony heeft 6 jaar geleden, bij haar vorige eigenaar op een nare manier kennis gemaakt met het mennen. Ze heeft zo'n 6 striemen op haar billen van de zweep. Nu was ze in het begin erg angstig maar inmiddels is dat zo goed als voorbij. Ook ik heb leren mennen, en ik vind het ontzettend leuk! Nu heb ik het probleem dat mijn rijden op haar niet meer zo goed gaat vanwege knie- en heupproblemen.
En nou was ik vanmorgen bij onze buurman en die had daar een verdomd mooi wagentje staan, een Clever. Het is een marathonwagentje maar niet heel overtuigend marathon :Y) (ik hoop dat jullie het begrijpen).
Nou jeukt het nogal, het lijkt me heel leuk om een wagentje te hebben en hij lijkt ideaal; geremd, mooi, niet te groot, mooie wielen (die autobanden vind ik namelijk oerstom staan). De prijs weet ik nog niet, en als die veel te hoog is gaat het sowieso over.

Nou, wat wil ik van een wagen:
Ik hoef geen wedstrijden of iets in die richting te rijden, Ik wil wel lange afstanden kunnen rijden en ik wil dat hij niet uit elkaar lazert. En nou heb ik vage wisselende ervaringen gehoord. En nou ben ik benieuwd of jullie mij deze wagen aanbevelen of dat ik nog even verder moet zoeken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 12:04

Heb je een fototje, er zijn zoveel Clevers, dat is zo niet in te schatten of een mening over te geven.
Je hoort wisselende verhalen over Clever.
Ik vind ze wel mooi, en functioneel, verder kan ik er niks over zeggen.

wyko

Re: Clever marathonwagentje voor beginners

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 22:47

Wij hebben ook een Clever, inmiddels al een jaar of 7 en hij bevalt erg goed!
Nooit problemen mee gehad, ondanks dat we soms behoorlijk tekeer gaan in het bos.

Als we ooit weer een nieuwe moeten hebben, zou ik een Clever zeker weer overwegen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 15:52

Ikm denk dat het gaat om een type marathon recreatie wagen.

Als ie technisch in prima staat is en je wilt er niet elke week mee op wedstrijd (dan zou ik nl gaan voor een gerichtere wedstrijdwagen) dan is dat volgens mij een prima wagentje.

Ben ook wel benieuwd naar een foto. Enne een investering in een goede wagen is het echt wel waard hoor. tenslotte moet je er met jou lichamelijke probleempjes wel zonder problemen op kunnen zitten.

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:37

een clever wagen zal denk ik nooit zomaar uitelkaar vallen. Zijn ze vaak te zwaar en lomp voor. Wel erg degelijk.

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 22:38

ik bedank er voor, hier nooit geen clever meer op de dam.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 09:17

Ook hier een Clever, ik ben er prima tevreden over!

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 11:27

Van elk merk wagen zal er wel een verhaal te vertellen zijn waar het niet goed mee is gegaan. Productie fout of wat vaker voor komt een gevoel van beleving en verwachting dat niet overeenkomt met wat er wordt geleverd. echt elk merk kent zijn blauwe maandag verhaal :)) open maar een nieuw topic met als onderwerp met welke wagen leverancier /merk heb jij geen goed ervaring en waarom?