Is het normaal dat grote volwassen mensen kunnen mennen met een shet Want ik (13) was een x aant menne met een vriendin van me En mijn shet zweet veel En toen kwam er een vrouw aan en zei :..Zielig...:! Maar mijn VRAAG is
------------------------ Kunnen volwassenen ook mennen met een shet Of is dat te zwaar?
Nee, dat is echt heeeeel zielug. Je kan ze het beste in de wei zetten en wachten dat ze zichzelf doodvreten.
Nee, even serieus. Ik men mendurance wedstrijden met mijn shetlanders en ze zijn werkelijk waar in de afgelopen 10 jaar niet dood neer gevallen. Laat staan dat ze ooit ziek zijn en al helemaal niet te dik. Naar mijn mening zijn shetlanders de meest ideale pony's om mee te mennen en ze zijn zelfs geschikter om te mennen als om te rijden.
Een shetlander kan heel veel trekken, veel meer dan ze kunnen dragen. Ik ben het dus eens met Napie, ze zijn heel geschikt om mee te mennen (ook met volwassenen dus).
friesiszwart
Geplaatst: 06-11-09 19:00
Wij hebben sinds onze dochter te groot geworden is onze shet (78 cm) voor een 2-wielig wagentje staan. Hij vind het prachtig en wij genieten net zo hard.
jowien
Geplaatst: 06-11-09 19:01
Vergeet niet dat het echte krachtpatsers zijn. Vroeger werden ze gebruikt om wagentjes te trekken in mijnen, dat is pas zwaar. Natuurlijk ligt het er wel aan wat de pony gewend is, maar een geschikt karretje met een of twee volwassenen zal geen probleem zijn als je het een beetje opbouwt. Van een beetje zweten wordt een paard niet minder hoor!
willemke
Geplaatst: 06-11-09 19:36
Gedag Als je 58 jaar een leeftijd kunt noemen dat je volwassen bent, kan ik de vraag bevestigend beantwoorden. Ik hoop dat het grapje niet al te flauw is.