Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
prijzen voor een kwalitatief goed tuig liggen rond de €318,-- enkelspan en € 550,- voor een spantuig. goedkoper zal wel kunnen maar dan koop "karton" leren tuigen die snel lelijk worden breken of barsten in het leer gaan vertonen ookal vet je het nog zo goed in. ardo_iggy schreef:haarlem schreef:De kampjes senior en junior worden vet gesponsort door Ideal dus rijden altijd met het nieuwste spul zodat jij of ik er van gaan kwijlen en snel naar de Ideal dealers rennen met de mededeling ik wil dat ook
En je vergeet meneer de Boer.
Rijdt ook met een nieuw tuig.
) sponsering wordt betaald door de gewone man/vrouw. een paar tientjes meer voor een tuig dan kun je ook nog eens wat weggeven
niks mis mee zo werkt dat nou eenmaal
ardo_iggy schreef:Het word toch door van Boven gesponsord net als de rijtuigen.
haarlem schreef:ardo_iggy schreef:Het word toch door van Boven gesponsord net als de rijtuigen.
vande rijtuigen ben ik vrijwel zeker dat dit door van Boven wordt gedaan de truigen denk ik door Ideal let maar op de advertenties van Ideal daar staat v/d kamp of de Boer op afgebeeld.
(de gewone man zijn jij en ik die de "toeslag" betalen)
we dwalen af van het topic