[AR] proefmenles, waar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

proefmenles, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 09:59

Mijn broertje helpt mij al jaren met de paarden, d.w.z. met zadelmak maken, mee naar buiten gaan, uit de wei halen etc., maar het rijden zelf vind hij niet leuk en heeft hij verder ook nog nooit gedaan. Sinds +/- 2 jaar is hij groom op klasse 4 niveau, wat hij bijzonder leuk vindt. Ik heb al vaker gekscherend gezegd als ik Z2 drs start met mijn paard, dan laten we hem betuigen en mag jij met hem gaan mennen. En dat zag hij geloof ik wel zitten. :7 Nu weet ik dat hij graag eens een menles zou hebben en nu weet ik ook (dûh) dat hij volgende week jarig is.

Wat ik dus wil weten is of het ergens mogelijk is (graag niet aan de andere kant van Nederland, maar enigzins in de buurt) om hem een proefmenles cadeau te geven. Dus waar je les krijgt met een geleende pony/paard en koets e.d.. Dan kan hij eens kijken of hij het ook echt leuk vind.

ps: mogelijkheid om bij diegene waar hij groomt 'les' te krijgen is er misschien wel, maar vind ik zelf niet zo'n optie ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:22

Divine

Re: proefmenles, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:39

www.blakheide.be

Pb Nouvel eens, zij gaat hier af en toe heen met haar eigen aanspanning. Denk dat het niet zo gek van van Venlo/omgeving is.

waldoalpha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:49

probeer www.aanspanningnicolaes.be eens. die zit officieel in limburg nl en dan in maastricht. bel hem maar eens, er zijn veel dingen met hem mogelijk. ik heb er zelf les gehad.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:25

Ik weet niet wat je ervoor over hebt? Want weet zeker dat je bij Rini ook wel een les kan regelen met paard en wagen van hem. Maar dan ben je wel iets meer kwijt dan bij een manegebedrijf.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 08:29

Ah kijk dat zijn al een paar aardige suggesties! Daar kan ik zeker wel wat mee. Ik ga in het weekend eens uitzoeken wat voor ons het beste is, wil ook niet te ver rijden en het mag best wat kosten (hij doet zoveel voor mij!), maar het moet ook niet te gek worden natuurlijk. Hoop wel dat hij het een leuk cadeautje vindt :)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 13:03

Blakheide is nog wel een stukje uit de richting, maar incidenteel doen zij wel zulke dingen.
Stalgenootje heeft hetzelfde eens aan haar vader kado gedaan en die hebben echt een geweldige dag gehad!