SGW Vlietland organiseert ook een menwedstrijd en sinds dit jaar ook officieel. Wie gaan er deelnemen en wat vinden jullie van de wedstrijd?
Sjonniej
Geplaatst: 06-05-09 14:32
Wij starten hetzelfde weekend in Schijndel. Heb wel 2 jaar de oefenmarathon gereden, maar vind het niet prettig om steeds die vijver om te moeten fietsen om mijn hindernissen te kunnen verkennen. Ik vraag me trouwens af waar ze de ruimte hebben voor de dressuurringen? Voor de oefenwedstrijden hadden ze altijd 2 kleine ringetjes en nauwelijks/geen losrijruimte. De crossfluitjes naast je dressuurring vond ik trouwens ook niet zo een aanrader
Wel 2 jaar erg leuk gereden, veel geleerd en een mooie deken en giga beker aan over gehouden Maar die 2 jaar waren toen nog niet op officieel niveau. Dus ik ben benieuwd hoe het ze dit jaar zal afgaan.
Ga je er zelf starten Wietse?
wietse1905
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-09 15:53
Ik weet het nog niet. ik heb wel begrepen dat ze de zaken drastisch hebben aangepakt en de dressuur en vaardgheid aan de anderen kant gaan neerleggen ( aan de kant waar vroeger die koeien stonden) de parkeerplaats voor de menners wordt dan ook omgegooid. DUs de faciliteiten lijken mij beter maar schijndel en exloo zijn ook leuk
Koeien?? Ik heb daar de koeien even gemist geloof ik. Is dat die wei voordat je het gebied inrijdt, dus langs die paralellweg? Want verder hebben ze daar om die plas heen niet zoveel ruimte.
Ik ben ook al wat jaren in de Vlietlanden geweest. En vond het altijd wel een leuke wedstrijd, maar was ook nog niet zoveel gewend op samengesteld mengebied. Dit jaar ben ik er waarschijnlijk ook bij, als groom, niet om zelf te mennen.
Nouvel
Geplaatst: 15-05-09 14:51
ik heb me gisteren opgegeven voor de hobbyklasse... spannend, is de eerste keer, ben benieuwd!