mijn linkerpaard was al een beetje druk, maar dat is hij wel meer. de eerste manch heb ik rustig gereden, en ze deden het super, na de laaste poort gaf ik gas, toen gingen we zo hard dat ik moeite had om ze terug te krijgen.
2e manch, ging hij ineens slaan naar de wagen, toen ben ik nog rustiger gaan rijden, maar na de een na laatste poort ging hij er rammend vandoor, hij sloeg zo hoog, dat zijn been over het lamoen ging, dus toen ging hij door met slaan. gelukkig bleef mijn rechter paard rustig(zij is nieuw in mijn span)
de wagen en het tuig rijd daar rijd ik al tijden mee.
het leek wel of hij verschrikkelijk boos werd dat hij niet hard mocht, maar zo rijd ik wel vaker.
ik heb nog met dit span gereden in winterswijk en ze waren harstikke fijn om te rijden.
gisteren had ik ook nog les, en toen liepen ze ook gewoon heel fijn, dus ik snap niet waarom hij nou ineens zo ging slaan, hij heeft dit nog nooit gedaan en vorig jaar hebben we ook al met hem gereden wel naast een ander paard, maar volgens mij lag het niet daar aan.
wie herkent dit?
we hebben trouwens veel geluk gehad dat we niets hebben en de paardjes hebben allebei wat wondjes aan de benen, het rechterpaard het meest, omdat de linker haar sloeg nadat zijn paard over het lamoen hing. ze is wel gehecht maar het viel gelukkig mee.
we hadden wel gewonnen, voelt heel dubbel.
gelukkig is alles goed afgelopen. Waar heb je gereden vandaag ?
. Reed je daar tegen het natuurgebied aan ? Dan zou het inderdaad aannemelijk kunnen zijn dat het toch insecten kunnen zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat hij ineens vanuit het niets zo er vandoor zou gaan.