Ik zou graag een set mentuigonderleggers voor mijn welsh A bestellen, in de kleur van mijn wagentje. Echter kan ik op internet alleen maar van die 'saaie' zwarte vinden. Het gaat voor mij niet zozeer om de dikte (het tuig past gewoon goed), maar het is dus meer voor 'decoratief'. Weet iemand misschien een adres die deze kan maken, evt. met bijpassend menschort? (daar heb ik wel al een adres voor gevonden overigens).
alvast bedankt!
malou0149
Geplaatst: 23-04-09 12:14
Hallo,
Bij Horsetotaal in Rheden kun je deze bestellen in de kleur en maat die je wil en dan maken ze het op maat. Op hun site http://www.horsetotaal.nl staat het onder assortiment, helaas geen foto's. Maar je kan ze altijd bellen en misschien kunnen ze je foto''s toesturen want die hebben ze wel.
JoyCiej007
Geplaatst: 23-04-09 12:33
Er is hier een bokker die dat maakt, en inderdaad ook als set met bijpassend menschort.... ik weet zo even haar naam niet meer... ik zal eens even proberen op te zoeken.
ik heb de mijne bij Ifever vandaan! Had spul snel binnen en ligt heel mooi op mn pony! Mocht zelf aangeven welke kleur is er bij wilde! helemaal super dus!
Buckje
Geplaatst: 25-04-09 12:58
http://www.horsetotaal.nl maakt ze op kleur en maat. kennis heeft ze en ze zien er prachtig uit, mijne zijn in bestelling.
Wiseke
Geplaatst: 03-05-09 20:05
Hoi,
ik wilde ook borst -en schoftbeschermers bestellen bij ifever die deze zelf maakt. Weten jullie hoe ik haar kan contacteren? Ze reageert nu al meer dan een maand niet op mijn pb.
Ze reageert al een half jaar niet op die van mij... Ik wilde ook bij Ifever bestellen maar zo hoeft het niet meer! Ik krijg er geen fijne indruk bij zo Als ik na bestelling ook zo lang op mn spul zou moeten wachten... Ik ga eens kijken bij bovengenoemde site want ben ook nog op zoek!
Wiseke
Geplaatst: 05-05-09 22:51
hoi,
jamergenoeg regeert ze niet meer zij sprong er voor mij toch als een van de besten uit!
Grt
ezelvrouwtje
Geplaatst: 12-06-09 14:41
www.ponypret.com heeft erg leuke schoft en borst onderleggers.........tevens neusbontjes en singelbeschermer voor tuigen, allemaal in diverse kleuren.
Ik heb ondertussen wel een onderlegger van bokker Ifever en hij bevalt super. Kon niks in mijn gewenste kleuren vinden en zij maakt het wel dus ben hier erg blij mee.