Wie gaat er dit weekend naar Gorssel en wil voor mij wat foto's maken van mijn zoons eerste officiele wedstrijd. Hij rijdt enk. paard kl 1 en heeft rijtuignummer 1903. Ik moet helaas werken en kan niet mee. Hij is 13 ( zou je niet zeggen 1.80 schoenmaat 4...) Ik zou hier erg blij mee zijn dus als je in de buurt bent en fotoos hebt gemaakt laat me wat weten, wil er best voor betalen als ze mooi zijn.
Ik ga pas weer in juni.. Mijn eerste officiële wedstrijd in Geldrop. Dat duurt dus nog even, maar ik kan wel een tijdje trainen. Rijden jullie dan ook?
Nee onze Thom gaat naar Uden en naar....uh.. zalhet nakijken Tussendoor gaan we zelf nog naar Horst Dillenburg Deurne en Thom geloof ik naar Uden IJsselstein Schijndel en Schinveld en oja wij rijden nog Heyenrath dus nog genoeg.
Dat kunnen we afspreken. Thom had 74 punten met dressuur 1 bal in de vaardigheid en 1 herstelde parcourfout in de marathon, ik ben dik tevreden hij is wel laatste maar heeft het wel netjes uitgereden. Fotoos en filmpje volgen nog
Super van Thom!! Ben hartstikke benieuwd naar het filmpje en foto's!!!
BlackDevils
Geplaatst: 06-04-09 10:05
Je hebt de foto's dus wel gekregen die je wilde?
Ik vond het wel een leuke wedstrijd al waren de hindernissen minder gevarieerd dan voorgaande jaren en boden weinig alternatieven hoewel de lijnen meestal wel mooi waren. Ik had toch wel een beetje moeite met het uit elkaar houden van wat hindernissen. De bomenhindernissen uit het verleden boden toch iets meer afwisseling en het ontbreken van de waterbak scheelt toch wel veel poetswerk...
Mijn moeder heeft fotoos en gefilmd. Ik ben supertrots hoor. Thom is 13 jaar maar sociaal heel moeilijk met andere mensen. Hij is hoogbegaafd en autistisch, en het leuke is dat ie het heerlijk vind om te mennen. 1 op 1. alles op vaste tijden en volgorde. Voorheen reed hij met een pony maar hij werd echt te groot op het rijtuig Thom is 180 cm en tja een groter rijtuig vond ik niet fair voor de pony was al 15 jaar. Black Devils heb je goed gereden. Ik krijg van middag de foto's zal ze uploauden en neerzetten. Dressuur vond ie moeilijk zei hij. Thom is nogal gauw genegen vast te houden als het paard verzet en tja President is hiepergevoelig. maar ook dat komt goed Wie van ons reed zijn eerste wedstrijd foutloos uit....duh ikkuh niet.
lienepien610
Geplaatst: 06-04-09 11:28
Knap hoor.. Heel misschien ga ik volgend jaar wel mee doen. Kijken hoe het verloopt in de training.
Ik heb voor het eerst gegroomd bij een echte buitenwedstrijd. Het was inderdaad erg moeilijk om de hindernissen uit elkaar te houden, ze leken zoveel op elkaar! Hindernis 1, 3 en 5 kon ik wel uit elkaar houden. Misschien volgend jaar toch ergens een ton of stro o.i.d. in zetten, dan lijkt het al veel makkelijker! Jammer dat er geen waterbak was, maakt het alles toch een stuk spectaculairder, ook voor het publiek. Maar het is wel super dat alles op het eigen terrein kon plaatsvinden, en het weertje was ook heerlijk!
We waren overigens in de dressuur niet zo goed, maar de vaardigheid en hindernissen foutloos en binnen de tijd. Hindernissen verliepen super, wel een extra volte moeten maken in hindernis 4 omdat de rijder het parcours niet meer wist, maar verder ging het echt heel erg goed. Helaas ging het op het allerlaatste moment mis, bij het inleveren van het grondtijdenformulier, waardoor wij een EL kregen.. Anders waren we 3e! Vergeten we nooit meer natuurlijk!