Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
hij is leuker ervoor trouwens hoor
Zilvermoon schreef:Wij hebben ze allemaal wel vierkant op ijzers. Omdat we veel op de weg komen en die hoeven aardig kort worden dan. Vind het zowiezo beter om ze als je op de weg komt ze ijzers onder te doen. Als ze ergens van schrikken en ze komen te galoperen op de weg of op de grasklinkers heb je je hoeven kapot...
Peachy schreef:Zilvermoon schreef:Wij hebben ze allemaal wel vierkant op ijzers. Omdat we veel op de weg komen en die hoeven aardig kort worden dan. Vind het zowiezo beter om ze als je op de weg komt ze ijzers onder te doen. Als ze ergens van schrikken en ze komen te galoperen op de weg of op de grasklinkers heb je je hoeven kapot...
Dan glijden ze juist uit en zo snel gaan hoeven niet kapot hoor!
Mijn pony's hebben een tijdje met ijzers gelopen en nu zonder, maar de hoeven houden het super goed uit. Langzaam opbouwen en gewoon kijken of de hoeven snel slijten of niet. Maar ik zou niet bij voorbaat al ijzers eronder slaan.
Napie schreef:Laat me niet afschrikken door verharde weg of wat dan ook. De hoeven moeten hier wel aan wennen.
Echwel schreef:Citaat:Nooit geen kreupele pony's gehad.
Vervelend dat ze altijd kreupel zijn