Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
SuSEQ schreef:Ware het niet dat die meningen ter zake al meerdere keren geventileerd zijn op dit forum...
Sieppus schreef:En ik vraag om meningen, en als ik jullie reacties zo lees vind ik dat jullie wel wat vriendelijker mogen reageren......
DRSun_NDLM schreef:als je zo vroeg begint met een paard beleren maak je vaak mee dat ze een half jaartje alles leren en het basiswerk om de knie krijgen en daarna worden ze weer een half jaartje het weiland in gestuurd zodat ze alles even kunnen bolwerken. Ik denk zelf dat 2 jaar erg vroeg is voor het echte werk voor de kar maar je kan wel vast beginnen met bijv longeren, ook met dubbele longe. een tuig opdoen en rondlopen zodat hij/zij went aan al die dingen die 'm worden vastgebonden. ook kan je al met een boom achter 'm lopen en hem laten wennen aan het feit dat dat tegen 'm aan kan komen en natuurlijk met de sleep oefenen. maar ik zou het niet te zwaar maken voor 'm.
Charica schreef:Ik denk dat het vriendelijker overkomt wanneer diegene die wel weet waar alle posts staat, gewoon simpel de link post. In plaats van een beetje discussie te voeren, van: had je zelf wel kunnen zoeken. Want ik geef toe; ik heb soms ook moeite met het vinden van bepaalde onderwerpen, aangezien dit forum ontzettend groot is. Beetje respect voor elkaar. En sluit daarna de topic eventueel af ^^
van 'JIJ!' had idd beter 'je' kunnen gebruiken. Maargoed, je snapt wat ik bedoel, daar gaat het om, toch?