Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Helemaal als je regelmatig leuke tochtjes wil maken door het bos, zou ik toch gaan kijken naar een wat stabielere wagen, bijv. zo'n marathon-recreatiewagen die je erg veel ziet, kunnen rond de 6 personen op en kost je vaak 2dehands niet de hoofdprijs, prijzen liggen vaak zo rond de 500-700 euro. Deze wagens zijn een stukje zwaarder, steviger en stabieler.

cherish schreef:oke bedankt voor de duidelijke uitleg!
ga dus morgen bij die tweede kijken.. ben benieuwd!
even off topic.
wat een leuke pony's in je topic, en helemaal die pony die je gewonnen hebt, echt geweldig!

Toch vreemd om te zien dat men Switch vaak 'helemáal geweldig' vind 

JoyCiej007 schreef:Het maakt praktisch geen verschil of je nu een tuigpaard beleerd of een ander paard. Ze worden alleen later iets anders getraind maar ook daar vormt de dressuur de basis.Renée: tuigpaarden en het aangespannen rijden is zowiezo een heel verschil met het mennen, tuigpaarden worden ook vaak heel anders beleerd.
Persoonlijk ben ik het er niet echt mee eens dat ze juist stabieler zijn, tuurlijk heb je veel verschillende varianten, maar het blijven wagens met bepaalde beperkingen en voorzover ik weet zijn ze niet bedoeld om het bos mee in te gaan.