[AR] ik heb een vraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annemariej

ik heb een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 19:29

ik heb een fjord X ...... en ik wil graag beginnen met er achter te gaan lopen om te leren dat ze bijv een klein karretje trekt hoe kan ik dat in het begin het beste doen ik wil niet direct heen heel tuig kopen kan het eerst ook gwoon met een longeer singel en dan met longeer lijn er aan bevestigen en het hoofdstel gwoon in ???
en hoe krijg je je pony voor uit als je er achter staat om de teugels (longeerlijn) vast te houden Bloos
ik heb er namelijk nog geen ervaringen mee maar wil het voor de grap eens leren om toch eends met een karretje (echt waar je maar met zen 2en net op kan dus echt heel klein). en dan gwoon in een weiland (waar ik normaal ook rijd)
iemand tips???
eventueel fotos (hoeft niet hoor) Clown Tong uitsteken

FriesWytske

Re: ik heb een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:32

Ga naar iemand toe die vaker ment i.p.v. er zelf mee te beginnen als je geen ervaring hiermee hebt.

annemariej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 19:43

ik wil met de basis beginnen dus er achter lopen niet direct met een karretje maar na een jaar of zo met heel meschien een karretje

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:46

Je wilt hem voor de grap leren een karretje te trekken? Meis, begin er niet aan. Het is echt niet zo makkelijk als dat jij denkt dat het is. Zorg dat iemand met ervaring je helpt, want dit wordt, als ik t zo hoor, een ramp..

sharenanero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:50

ik ben ook begonnen met een hoofdstel en longeerlijn enzo. gewoon dat hij gewend was dat k achter hem was en niet naast hem enzo.