Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elske_D schreef:Ik heb recentelijk mensen de grondbeginselen bijgebracht zien worden op een internationale menstal waar redelijk wat wedstrijdmenners lessen (en waar je toch uitgaat dat er een bepaalde didactische kennis aanwezig is)
BlackDevils schreef:Is dit een "groot en ruime" menstal?

BlackDevils schreef:Ik denk ook niet dat je de instructeur verantwoordelijk moet stellen voor een dergelijke gebeurtenis.
Al druk je mensen zo vaak de dingen op het hart, vaak doen ze toch dingen dingen die eigenlijk niet kunnen.
De beste leerschool is altijd nog als het (bijna) mis gaat...
Elske_D schreef:Nee, maar dat schrijf ik ook in mijn eerste post. Dat je je hoofdstel niet af moet doen tijdens het ingespannen zijn van een paard wordt er op een mencursus nog net niet ingeslagen, deze mensen haalden onderricht en hadden er nog nooit van gehoord. Daar zit wel verschil in.
Nouvel schreef:maar hoe weet je dan zo zeker dat deze mensen het écht niet wisten?
Elske_D schreef:Hoe weet jij zeker dat ik niet zeker kan weten dat die mensen dat zeker wel of niet wisten? Lijkt wel of je je aangesproken voelt?
Nouvel schreef:als je je gaat verdiepen in een sport lees je er toch ook over, steek je je licht toch hier en daar op, win je info in, etc...
Nouvel schreef:Tja, daar ga je wel vanuit dat zoiets aan een beginner wordt verteld...
tenzij je evt. afspraken maakt over het hebben van enige basiskennis voordat je met zulke lessen begint...