Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
BlackDevils schreef:Nou, ik heb vandaag de nieuwe MenSport maar helaas zitten er een aantal pagina's dubbel in en ontbreken er een aantal.
Hebben meer mensen dit gekregen?
BlackDevils schreef:Nou, ik heb vandaag de nieuwe MenSport maar helaas zitten er een aantal pagina's dubbel in en ontbreken er een aantal.
Hebben meer mensen dit gekregen?
.
Sjonniej schreef:Ja, dat was ook mijn eerste gedachte...Was je niet gewoon dronken André?? Hoeveel flessen Rosé/Rode Wijn had je gisteren ook alweer op?
Moest eerst weer terug bladeren om het zeker te weten. Maar de wijnboeren hebben de laatste tijd een slechte aan mij dus dat was het probleem niet...
Er zit soms best wel wat dagen verschil in de bezorging van die maandbladen. Meestal krijgen wij de Bit en Mensport op zaterdag, maar hoor ook regelmatig dat er mensen zijn die deze bladen al op woensdag of donderdag ontvangen.
Heb hem al een paar dagen binnen, maar net pas open gemaakt.... Anders is te verleiding soms te groot om de Mensport te lezen ipv. mijn studie-literatuur
Heb m gister gekregen.
Ja leuk he, die kerstpuzzel.......... leek makkelijk, maar ik heb de moeilijkste nog over, en dat zijn er een heleboel