[AR] Indoor Kootwijkerbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

patrick76

Indoor Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 21:10

Wie is er wel eens naar de indoor marathon geweest in Kootwijkerbroek? Dit jaar op 12 en 13 December. Leuke wedstrijd? Veel deelname en wat kunnen we daar verwachten? Uberhaupt wel de moeite waard om daar te straten? KAn er zo weinig over vinden!!!

mriekie

Re: Indoor Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 15:42

Ik ben er vorig jaar voor het eerste geweest (op vrijdagavond) en het is wel een mooie indoor.

De bak is mooi ruim, startlijst staat in elk geval op www.startlijsten.nl ik zag een hoop regionale bekende menners op de lijst staan.

Ik denk dus dat het zeker wel de moeite waard is om te starten!

patrick76

Re: Indoor Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 19:22

mriekie schreef:
Ik ben er vorig jaar voor het eerste geweest (op vrijdagavond) en het is wel een mooie indoor.

De bak is mooi ruim, startlijst staat in elk geval op http://www.startlijsten.nl ik zag een hoop regionale bekende menners op de lijst staan.

Ik denk dus dat het zeker wel de moeite waard is om te starten!

wij starten er dit jaar voor het eerst met onze senior Welsh B hengst. Benieuwd wat het gaat brengen. Wel lange dag als je 's avonds mag starten in de finale. Om 07,00 al verkennen, 08,30 beginnen ze met de enkelspan pony's (25 stuks maar liefst) en dan na 20.00 nog de finale, en daarna nog een uurtje richting huis. Mooie hobby he, hahahahahahah