Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eowyn3003 schreef:Ik zou het ook graag weten en zoek nog altijd mensen die het zouden willen doen.
Edit: Het probleem is waarschijnlijk dat ik een shetlander heb, dus het moeten wel mensen zijn met shetlandspullen.
). En voor iedere volgende week 105 euro (15 euro per dag).
IndianLady schreef:Ik was ook aan het rondkijken en bij Onder de Kastanje kost het voor mn shet zo'n 800 euro.
Eeerlijk gezegd heb ik dat er totaal niet voor over.
Anke schreef:IndianLady schreef:Ik was ook aan het rondkijken en bij Onder de Kastanje kost het voor mn shet zo'n 800 euro.
Eeerlijk gezegd heb ik dat er totaal niet voor over.
dat kan ergens anders zeker voor de helft van die prijs

Aukie schreef:Onder de Kastanje is niet goedkoop, maar wel een superadres! Het is ons geld dubbel en dwars waard geweest.
Mijn paard is absoluut niet de makkelijkste en we hadden vorig jaar al een poging gedaan hem te laten beleren op een adres wat ook heel goed is. Maar helaas is het daar niet gelukt (met name door Rafiq z'n karakter en het niet klikken met degene die hem beleerde). Het werd echt gevaarlijk om ermee door te gaan.
Afgelopen april toch nog maar een nieuwe poging gedaan en bij Onder de Kastanje is het ze uiteindelijk met veel geduld en door zich ook wat aan Rafiq aan te passen wel gelukt. Ze beleren daar jaarlijks enorm veel paarden en hebben ook veel ervaring met moeilijke paarden. Je wordt er veel bij betrokken en ze leveren je paard goed beleerd af. Accomodatie is ook erg goed!
Ik had ook een tijdje niet meer gereden omdat Rafiq staakte en dat hebben ze daar ook meteen aangepakt samen met mij. Nu rijd ik weer en we kunnen met hem mennen. Vorig jaar hadden we dat alleen maar kunnen dromen....