hallo, Ik ben opzoek na een redelijk kwaliteit tuig maar mijn budget is niet super hoog! Nu zag ik het volgende tuig op marktplaats staan en wil dit gebruiken om de bak te slepen, wat denken jullie? Is het daarvoor geschikt en van wat voor kwaliteit zou het zijn? En hoe zie je aan een tuig wanneer het kwaliteit is! Als iemand een tuig heeft in de maat cob hoor ik het ook graag!
ik heb ook bij hem een tuig gekocht maar een maat zwaarder bruin onderlegt dat is een redelijk goed tuig dit tuis is een lichte vorm en vind ik niet geweldig .
Waarom ga je niet op zoek naar zo'n echt werktuig. zijn niet zo duur maar volgens mij goed genoeg om zo nu en dan eens de bak te slepen. Divoza heeft er eentje en VroegOp heeft ze ook...die zien er misschien iets degelijker uit.
nee wil niet alleen de bak ermee slepen wil het later gaan uitbouwen naar ook voor de kar zetten maar omdat ik geen mogelijkheid heb tot een trekker en ik het ook goed vind voor het paard om beweging te krijgen vond ik dit een juiste oplossing