[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 11:21

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:16

@Tine ik weet en begrijp hoe ontzettend moeilijk het is om dit soort personen 'gewoon' van je af te laten glijden maar helaas, dat is de enige manier om ermee om te gaan. Probeer je er niets maar dan ook werkelijk niets van aan te trekken. Zo af en toe komen dat soort mensen 'langs' en ze kunnen alle energie en vrolijkheid uit je trekken maar dat zijn ze niet waard :(:) lekker genieten van de verjaardag van Patrick Y)(^) zag een prachtige taart op facebook! En weet je, mijn man zegt altijd... ze zijn gewoon jaloers :P ~~}>

Wat toch een super super poown Biancailona <3 erg leuk dat je zoon zo met hem kan rommelen, dat is toch goud waard :j
En Janouk is ook goud waard en gaat voor signeersessie :)) hoe gaat dat gebeuren met een verf-hoefje of zoiets???

Hier auto en trailer inpakken voor morgen en pony's vanochtend verzorgd op de wei. Ben blij dat wedstrijd vandaag niet is, het is hier beetje gurig.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:35

janouk, veel plezier met de signeersessie !! leuk dat het boek zoveel aandacht krijgt en dat het zo'n succes is !!
Vhu, alvast heel veel succes morgen, schijnt lekker zonnig weer te worden !!
Tine, druk..ja waardeloos sommige mensen hebben geen begrip....ze zouden zelf eens in jou schoenen moeten staan, ik herken het helemaal...daarom....doe ik dat soort dingen niet meer..
Y)(^) Y)(^) Y)(^) Y)(^) *\%/* *\%/* *\o/* *\o/* gefeliciteerd voor Patrick en jullie !
Biancailona, geweldige foto ! fijn dat het zo goed gaat !

appelflappen en sauzijzenbroodjes in de oven....gewoon...lekker.....

verder....geen nieuws....en weinig te doen..haha..rustige dag..bamboe gehaald en geplant..nu hopen dat het aanslaat op dat rare klapzand hier.. :=

bicci

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 16:36

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:04

bicci, weer ongelooflijk druk !! succes !!

Voor diegene die geweest zijn ; Hoe was het bij Equitana ??

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:16

Vermoeiend. Maar leuk. Echt zere voeten. Moe ook. Na 4 uurtjes slaap de nacht er voor. En vanmorgen stond ik om half 9 alweer af te mesten. Dussss. Lig nu in bad. Morgen gelukkig pas in de middag starten dus s'morgens nog ff vlechten. Net wel al benen gewassen. Scheelt dat het bij de vaardigheid toch minder belangrijk is.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 10:49

@Janouk, hoe ging de fandag
@vhu, succes op wedstrijd vandaag
@biancoo, mmmm appelflappen en broodjes
@ngtje, druk voor goede doel. Ik stil op achtergrondje
@baudyh, ook succes op wedstrijd
@tine, gelukt met de verzameling ballonnen, tja sommige mensen, adem in, adem uit en probeer het los te laten. Anders alleen maar meer last ervan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 21:47

Zoooo iedereen van het mooie weer genoten?

Wij zijn 2e geworden vandaag met een snelheid van 12.98 (max toegestaan was 13 km/uur) en hartslagen 42 52 44. Super waardes, super rit, super Ollie en bij mij ging het ook wel goed. Wil het nog wel wat beter bij mezelf, voordat ik twee lange rondjes zou doen maar heb er ondertussen wel vertrouwen in dat we dat toch echt wel een keer gaan kunnen :D was erg gaaf, zo dicht bij de max te gaan rijden, heb ik nog nooit kunnen doen, ongelovelijk spannend!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 22:01

Vhu , superknap. Wat zul je trots zijn. Gefeliciteerd !! Heeeeel knap gedaan !!
Moet een goed gevoel geven.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 22:07

Wat gaaf; vhu; waanzinnig knap; gefeliciteerd!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:03

Gefeliciteerd VHU, super hoor.

Ik ging voor de 2e keer deze winter weer eens vaardigheid starten. Dat dat nou toevallig de kampioenschappen waren. Ach ik rij graag in onstwedde. Dus waarom niet.
Blijk ik de enige foutloze te zijn( nou je in de eerste omloop 1,5 tijdfouten). En alle andere reden balletjes. En dan ben je in ene kampioen.
Heel trots hoor.
Kampioen L vaardigheid mendistrict Noord. Echt super hoor. Ik zit nog lekker na te genieten!!!'

Ips succes morgen, duim voor je!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:16

Zo gaaf Baudyh *\o/* ook voor jou een topdag dus *\o/*

Ips zet hem op morgen, we duimen voor je *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 00:19

Gefeliciteerd VHU en Baudy! *\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 07:01

Baudyh en meneer DB!!! toppers

IPS, succes vandaag!!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 08:03

@Baudyh: wat gaaf; hahaha, echt cool: gefeliciteerd *\o/* *\o/* *\o/*

@Ips: heel veel succes +:)+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 08:03

Heeft ips vandaag haar examen? Succes! +:)+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 08:54

Goedemorgen

Allereerst VHU en Baudy van harte. Wat een topprestaties!!
Ips: succes

Hier compleet gesloopt na een zwaar weekend, maar de rust is er nog niet. Straks tractaties maken voor zoonlief, want die is vandaag jarig. Alweer 9 jaar, wat vliegt de tijd. En dan weer verder met de voorbereidingen voor de wedstrijd van 4 april. Startlijsten in elkaar puzzelen.

Gisteren natuurlijk zelf ook meegedaan aan de kampioenschappen. Tja, Amerigo is en blijft wel Amerigo zeg maar.
Er zaten enge mannen in de bosjes (er stonden coniferen in het parcours, daar zat iemand achter).
Amerigo was echt superfijn te rijden. Hij liep zo ongelooflijk fijn en ook nog in een heel snelle tijd. Alleen erg jammer dat ons spookje dus spoken zag. Vlak voor de start stond een parcourshulp verdekt opgesteld. En het was ook nog een man. Tja, dan val je over de schouder weg. Wat ik ook deed, ik kreeg heb beide manches niet op tijd weer op onze lijn. Oftewel, 2x een linkerbal op poort 1. Jammer, erg jammer, ik had zooooo graag die mooie beker mee naar huis genomen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 09:04

Goedemorgen.
Ips, zet hem op vandaag, heeeeeel veel succes !! duimen draaien voor je !! +:)+
Tine, gefeliciteerd ! Y)(^)
Baudyh, supergaaf, gefeliciteerd !! heel goed gedaan !

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:37

Ik ben zenuwachtig. Vergeet alles. Deken voor VHU weer vergeten mee te nemen naar de winkel :( Nu nog aan het werk. Ben zo benieuwd hoe het allemaal werkt en hoe streng ze zijn. Mijn bak was te droog, dus echt niet optimaal kunnen trainen. Gister ook gewoon een rondje buiten gereden met haar. Nu duimen dat ik vanavond het goed doe ook met de fries waar ik toch ineens wel mee moet afrijden maar al een tijdje niet mee gestuurd heb...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 10:39

Het komt vast goed ips, geloof in jezelf je kunt het!! Zal duimen....,

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 14:22

We gaan allemaal duimen en die deken die loopt niet weg :P

@HT Easytime heeft gisteren ook meegelopen in KWB, als je een foto van hem wilt zien kun je hem misschien vinden bij
http://www.vanessateepefotografie.nl/nl ... venementen
zal even kijken of ik haar startnummer kan achterhalen **check** nr 38 bij klasse I kort (21 km)

Ooooo die Amerigo kleine draak :P veel plezier vandaag met de verjaardag van P en uiteraard nog gefeliciteerd Y)(^)

Voel me beetje brakkerig, stram en duf :O maar Ollie stond er fris bij :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:39

Zo net even taart gehaald. Vanavond trakteren bij de menles natuurlijk. Ha ha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 15:49

Dank je VHU. Jammer dat je je niet helemaal fit voelt, even rustig aan doen. Ollie gelukkig wel helemaal goed.

Net de beleerder gebeld. Hij was met Sam aan het mennen toen ik belde :D Ze doet het super goed, stil staan is nu ook goed. Hij verwacht er veel van in de toekomst :z :z :z Hij was heel dikke tractoren tegen gekomen, en ze keek niet op of om <3 <3 <3 Helaas kunnen we haar woensdag niet ophalen, dat kregen we niet passend in de beide agenda's, zoon zal er wel sneu van zijn, dus ze wordt donderdag pas weer naar huis gehaald. Het is niet anders.

En we hebben een heel lief aanbod (wat we natuurlijk hebben aangenomen) gekregen van goede kennis/vriend. Haar vader gaat voor ons een lamoen maken, zodat Sam voor de wagen van Amerigo past, en dan zo dat het wel veilig omdat ze groter is. Helemaal blij.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 16:12

VHU dank je wel,ga zo eens kijken of ik ze kan zien. *\o/*
iedereen gefeliciteerd met de kampioenstitel(s) (zag op fb ook al een zooitje bekers voorbij komen)
janouk heeft een knuffel/boeksessie gehad
hier rustig aan aan het trainen voor de minimarathon as zondag en daarna 12 april amsterdamsebos een oefenmarathon.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 19:48

oeps IPS vergeten...hoe is het gegaan vandaag? *\o/* feestje :)F kan de vlag uit?