[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:05

:o? De districtskampioenschappen zijn toch pas de 17e of een ander district?

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 23:32

janouk dit was van de talentencompetitie. District van noord is 17 aug

Ips gefeliciteerd. Zag er ook goed uit.

Ik was ook op wedstrijd, maar deze dag vergeten we heel snel

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 00:10

Biancacoo: van harte. Maak er een mooie dag van!
Tallechie: jammer dat het niet ging, tenminste dat maak ik eruit op.
Ips: wat leuk!

Nou, ik moet maar niet meer gaan springen denk ik. Tenminste niet op wedstrijd. Bij het eerste parcours kwam ik niet verder dan hindernis 3. Drie weigeringen op zelfde hindernis. Ik snap er niets van, doet hij thuis nooit. Bij vorige wedstrijd had ik wel 1x een weigering, maar nu dus 3 keer. Liep finaal door rechterbeen heen, ook toen ik zweep had overgepakt. Weet nu niet of ik er wel verder mee moet gaan, want dit kan ik dus thuis niet oefenen en is funest voor mijn zelfvertrouwen (dat toch al huizenhoog is :n ) Tweede parcours ging iets beter, ook nog 1 weigering en heel veel balken.

Gelukkig ging de dressuur beter, 194 punten voor de 1e proef en 182 punten voor de tweede. Toen ik naar huis ging, stond ik 2e en 3e, maar we hebben de prijsuitreiking niet afgewacht, omdat het allemaal eindeloos duurde en manlief naar huis wilde. Morgen maar zien of ik nog in de prijzen ben gebleven.

Kan nu alleen niet slapen, dat stomme springen blijft me maar bezig houden. Niet handig

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 02:50

Zag een leuke foto van blondie, jammer dat het springen niet zo goed ging, tine en ook voor taalechie :(:)

@biancao: gefeliciteerd met je verjaardag *\o/* *\o/* , maak er een leuke dag van *\o/* *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 08:42

Biancacoo (nog) gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad *\o/*
Tine dressuur ging toch prima? Springen gewoon vaak oefenen, ik heb een paard gehad waarbij ik de 1e 4, 5 wedstrijden in de B elke keer werd uitgebeld voor de 3e of 4e hindernis, echt die weigerde zo vreselijk, ze wilde soms niet eens door de start :o maar toen ze het doorhad was het een superfijn springpaardje.
Tallechie dagje om snel te vergeten, wat zonde :(:)

Hier gisteren in de bak gereden wat erg goed ging, er is een sproei-installatie gemaakt waardoor de bak echt super is :D kan ik misschien eindelijk de galop knop erop gaan zetten :+

Straks buitenrit gaan doen onder het zadel, groom gaat morgen weer mee kunnen we morgen lekkere buitenrit gaat doen.

Fijne dag allemaal {:} 8-)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 08:44

Biancacoo gefeliciteerd!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 10:03

Goedemorgen,

@Biancacoo, gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*
@Baudy, wat een mooie resultaten hebben jullie gehaald met het jonge grut :j +:)+
@VHU, wat een leuke foto van Blondie ...ze is echt goed terecht gekomen :D
@Tallechie, jammer van de wedstrijdresultaten...

Ik ga zo even dressuur rijden hier op de wei en vanmiddag ga ik een richting Uddel om naar de (m)endurance wedstrijd te kijken. Nu is er in Wenum Wiesel 'Horsedriving Wenum Wiesel' oefenmarathon dus misschien kunnen we nog wat combineren.....

Ik wens iedereen een fijne zondag toe!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 10:32

Ollie de endurance in Uddel was vrijdag en gister. Vandaag is alleen de prijsuitreiking...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 11:04

*komt even om het hoekje kijken*

@Biancacoo: *\o/* Gefeliciteerd!!! Prachtige dag vandaag, dus maak het gezellig!!! *\o/*

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 11:07

Biancacoo, gefeliciteerd met je verjaardag!

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 12:22

Gefeliciteerd met je verjaardag, Biancacoo! Maak er een mooie dag van :)

Heb de afgelopen dagen wel meegelezen, en zo te zien hebben de meesten een mooie wedstrijd achter de rug. Leuke foto van Blondie trouwens VHU! Snap het wel hoor dat die 50ct als motivatie gebruikt Tine. :) Je moet bij het springen het echt even aanvoelen (aandrijven, de sprong en het landen) voordat het van een leidakje gaat, zeker met zo'n slimme pony. Voor je het weet, heeft je zoontje vast de smaak te pakken :)

Gisteravond een mailtje van het secretariaat ontvangen dat ik er nog bij mocht op de lijst bij het districtkampioenschap West. Dus ik ben er officieel bij! *\o/* Nu alleen nog even mijn Lowlands ticket verkopen. Mochten jullie nog iemand kennen die ik er blij mee kan maken (normale prijs). Stuur een PB.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 12:44

Biancacoo gefeliciteerd!

Vanmorgen al om 8.00u in het bos net Janouk. En voor het eerst lijkt het allemaal te gaan lukken, janouk liep een hele fijne dressuurproef.
Heel blij mee. Goede galopwissels. Alleen de verzameling moet ze meer blijven onder treden. Maar het begin is er. Het lijkt er toch op dat we de districtskampioenschappen mee kunnen doen. Duim duim duim we hadden dit weekend als deadline gesteld. Als het nu niet zou lukken, dan zouden we haar uitschrijven. Nu gaan we er voor.
Laatst bijgewerkt door janouk op 04-08-13 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 12:45

Leuk marjola dan gaan we je daar wel zien !! Wordt een echte bokmeeting met Janouk, ollie, dennis en miss nog wel meer.

Tallechie jammer dat het niet ging.
Tine jammer van het springen maar wel goede dressuur. Vandaag weer toch? Succes.

Biancacoo gefeliciteerd !!!!

VHU leuke foto van blondie en lekker gaan rijden met ollie. Fijn dat mies ook beter gaat.

Zo gisteren waren we om 11 uur weer thuis van de zonsondergang fotoshoot. Er waren 11 fotograven
en heb nu al een paar super mooie foto's gezien. En robin heeft zich ook best braaf gedragen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 12:47

Ik ben benieuwd naar de foto's

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:54

Super Janouk *\o/* wanneer zijn de districtskampioenschappen? Met zoveel bokkers in actie erg leuk om te gaan kijken natuurlijk :j

Ollie allerlei plannen en leuke dingen te doen vandaag :)

Heerlijke buitenrit gemaakt via route waar genoeg schaduw was ...
Afbeelding
ook nog dwars door industrieterrein :7 langs allerlei rare dingen als vlaggen, enorme vrachtwagens, apparaten en containers, mooie schriktraining dacht ik, maar ze vond niets eng hahaha.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 14:39

Wat heb ik een vreselijke zin om weer naar huis te gaan, als ik jullie zo lees /3 .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 15:20

17.8.2013 in midden beemster. Over 2 weken dus

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 15:24

Gem schreef:
Wat heb ik een vreselijke zin om weer naar huis te gaan, als ik jullie zo lees /3 .

:(:) :(:) , kan ik me wel voorstellen :(:) , maar neem aan dat jullie nu niet langer dan een week kunnen blijven, ivm school?

@Maisie: ben benieuwd naar de foto's :j

@Janouk: *\o/*

Pfffff, moe, was veel te gezellig gisteren/vannacht :o , zo nog lekkers voor de bbq klaar maken en dan straks bezoek.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 15:40

Avaluna: volgend weekend districtskampioenschappen Zuid, en stalgenootje rijdt. Dus dan ben ik sowieso thuis, anders heeft ze geen taxi en groom :D . Gelukkig gaat lesmees komende week alvast weer met mijn paard aan de gang.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 16:12

Ik wil ook bbq -O-

:))

Heb een vriendlief die er niet bijzonder van houdt :P

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 16:25

@Frensie, bedankt....we kwamen inderdaad voor een leeg terrein te staan ;)
gelukkig was er wel horsedriving Wenum Wiessel waar we geweest zijn en nog bekenden hebben gezien :j
@Maisie , ik zag al een mooie foto van jou voorbij komen op mijn FB van gisterenavond :P
@Janouk , dat worden dan toch appelflappen bakken _/-\o_
@Marjola. Wat leuk dat je toch meedoet volgende week :D
@VHU, weer lekker gerede vanochtend *D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 16:25

#dubbelpost# :+
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 04-08-13 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 16:30

Sorry, even egopost.

Gisteren uiteindelijk 5e prijs geworden met de proef van 194 punten. Andere proef weet ik niet hoeveelste ik ben geworden.
Vandaag 188 punten (6e plaats) en 191 (4e prijs), dus weer zeer tevreden. En erg blij met zoonlief als lezer, want ik wist het tijdens de proef even niet meer. Ben wel een echte menner te paard. Bij het afgroeten in de eerste proef ging ik groeten als menner ipv als ruiter. Oeps hahaha

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 17:42

Bianca: Gratulera med födelsedag!
Ik ben terug van een weekendje Duitsland waar een Eperpaarde4-daagse vriendin van me woont. Was een heet ritje; om die reden reed ik vrijdag al om 6.00 uur weg van huis. Was (bijna Bremerhaven) daar om 9.25 uur. Niet slecht vind ik. Heb een heerlijk weekend gehad.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 19:08

Bianca-van harte gefeliciteerd
Blondy voorbij zien komen.
Gem wil graag naar huis
Tine groet als een menner ohz _/-\o_
Masie op de kiek gezet door 11 fotograven...straks word je een bn-er :j
Janouk al vroeg op pad en liep top....wij liepen vanmorgen in jullie voetsporen in het bos,alleen sun en ik wat later,we hebben uitgeslapen _/-\o_
Ollie gaat appelflappen bakken,dat worden er heel wat,want er komt een hele bokt.meeting *\o/* masie stuur die 11fotograven ff door *-:)