Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
hadden jullie al zo erg nieuws verwacht / zat het eraan te komen of komt het 'out of the blue'? Niet dat het voor het nieuws wat uitmaakt, maar dan ben je er misschien iets op voorbereid...
Hij vond het zowiezo geweldig wat is het toch een pony zeg. Uurtje op pad geweest, was rondje van 11 km, denk zo'n 2 km van gestapt. Komen we terug echt zelfs zijn neusgaten staan niet wijder open, ook al geen spatje zweet. Hartslag maar een gemeten, was iets van 48/52
het paard was al geschrokken van iets waardoor de eigenaar hem op het grasveldje had gestuurd omdat er veel mensen op straat stonden. Maar toen brak het tuig waardoor het paard echt begon door te draaien. De postbode is met zijn hoofd tegen die basketbalpaal gekomen waardoor hij een hersenschudding heeft. Voor hetzelfde geld breekt hij zijn nek
Die mensen hebben echt veel geluk gehad!
Bij rijden onder zadel heb ik sinds half jaar sperriem uit, hij werd er supervervelend door, hele tijd met hoofd schudden en proberen dat riempje uit te krijgen. (ik wist niet eens dat je dat riempje niet hóefde te gebruiken tot iemand dat keertje zei... hij spert zijn mond niet eens open zonder dat riempje, heb hem dus al die tijd daarvoor lopen plagen)... maar je krijgt al heel wat tips hierboven 
Bultjes helemaal weg??? Die snuit doet 't super dus, mooi dat ie 't weer goed heeft!
ben moe en ga lekker badderen, tv kijken en relaxen...
Het was een oude koets, maar het was wel het goede tuig van de eigenaar, dus volgens mij was daar eerst niets mis mee.
Is al de 3 x vandaag zonder gemopper, dus hij lijkt er aan te wennen. Hopelijk gaat het vannacht goed.
want Bart zijn vliegtuig komt pas om 15.00 of zoiets aan op Schiphol, school Han is uit om 14.45 en tja, dan staat dat kind daar terwijl ik dus al in Zelhem zit...pfffff.
moet volgens mij een d zijn maar dat staat zo raar?) hoe dan ook, kunnen de mensen met ervaring mij vertellen wat de moeilijke dingen zijn aan tandem rijden? Wat moet je pony vooral goed doen, wat voor pony is daarvoor geschikt (Snuit schijnt een hele goede voorpony te zijn geweest)?